رییس نهاد رهبری در دانشگاه: حاج قاسم سلیمانی به وزیر علوم برای جذب دانشجوی خارجی نامه نوشت/ مسموم سازی دختران یا القای آن طرح صهیونیزم جهانی برای مخدوش کردن چهره نورانی انقلاب است

به گزارش هرازنیوز، دکتر مصطفی رستمی رییس  نهاد نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جشنواره جذب دانشجویان بین المللی  مطرح کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روز های پایانی عمر شریف شان قبل از شهادت با ارسال نامه ای به وزیر وقت علوم و تحقیقات و فناوری خواستار توجه بیشتر به جذب زیر ساخت ها برای جذب داتشجویان غیر ایرانی شد .

وی با اشاره به اتفاقات اخیر مطرح کرد: مسموم سازی و یا القای مسموم سازی در مدارس دختران و دانشگاه ها برنامه ای در راستای برنامه های صهیونیزم جهانی برای مخدوش کردن چهره نورانی جمهوری اسلامی است .

رستمی با اشاره به برنامه های کشور های دنیا برای جذب دانشجوی خارجی گفت: فرانسوی ها برای جذب دانشجوی خارجی با این نگاه که رهبران  آینده دنیا را تربیت کنند برنامه ریزی کرده اند.

رییس  نهاد نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: برنامه ریزی برای جذب دانشجوی غیر ایرانی باید در راستای انتشار فرهنگ ایران اسلامی مد نظر قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *