بسمه رب الحسین ع میلاد با سر سرور و مسعود امام حسین ع و تقارون ان با روز پاسدار و علمدار کربلا ع روز جانباز و امام سجاد ع بر سبزپوشان سپاه توحید وجانبازان سرافراز خجسته باد قدوم نورسیده آفتاب را ملائک بی‏‌شمار، به تبریک آمده‏‌اند و بر بام خانه دختر خورشید، بال می‏‌افشانند.

از بهشتِ دامان بتول، بهاری سرزده است و خانه علی و زهرا، امروز، خانه تمام شادی‌‏‌ها و دست‏‌افشانی‏‌‌هاست. خدا، لبخند می‏‌زند این روز شگفت را و مرد تنهای نخلستان‌‏ها، به نسل سبز این کودک می‌‏اندیشد. به نور ممتدی که سینه به سینه، تا قیامت خواهد رفت؛ «وَلَو کَرِهَ الْکافِرُون». عاشورا متولد شد اتفاق کمی نیست… بگذار تمام کائنات بدانند آغاز تو را! دو دریای آبی، به هم آمیختند و در پیوند خدایی و زبان‌زدشان، اقیانوسی پدید آمد که تاریخ را دیگرگونه خواهد کرد. بگذار از امروز، همه شمشیرها، خود را مهیا کنند! بگذار لب‏‌ها برای تشنگی، آب‌دیده شوند! بگذار کفر، ازهم‏‌اکنون، دست به کارِ تیز کردن تیغ کینه باشد و ایمان، کوه صبرش را به شانه‏‌های تو تکیه دهد! تاریخ، در راه است تا با خون معصوم تو، خود را رقم زند. حادثه‌‏ها در راهند.

آب‌‏های متلاطم و دست‏‌های جفاپیشه‏‌ای که سدِّ سیراب شدن‏‌اند، توفان خونخواهی حق و رسوایی باطل، خطبه‏‌های بلیغِ روسیاهی کفر، قرآن فصیح بر منبر نیزه‏‌ها و خدایی که دلشدگانِ زخم‏‌خورده را خود به پرسش و مرهم می‏‌آید؛ همه در راهند. تو، مولود عشق، امروز، در آغوشِ مادر، مهیّای فردای خونخواهی و «هل من ناصر» باش! لبخند بزن، تا خون در رگ‌‏های طبیعت جاری شود! لبخند بزن، تا خدا به یمن آمدن تو، اهالی روزگار را امان دهد! لبخند بزن، تا همه بدانند «عاشورا» متولد شد لبخند علی علیه‌السلام رنگ می‌گیرد.

فرشتگان، تولد دستانی را جشن می‌گیرند که قرار است روزی چراغ حماسه را رافروزند. پهلوانی به عالم چشم می‌گشاید که پهلوانان عالم به نامش اقتدا می‌کنند. پهلوانی که فرزند مردی است که کوهِ رشادت و جوانمردی است، فرزندِ شیر زنی است که به او شیر شهامت نوشاند. کوه‌مردی که ذره‌ای از احترام برادرش حسین علیه‌السلام فرو نگزارد. حسین علیه‌السلام امام بود و ابوالفضل، برادر امامت. حسین علیه‌السلام ولی بود و ابوالفضل، هم‌ رکاب ولایت. آری، نوزادی در گهواره خفته است که علمدار لشکر حسین علیه‌السلام خواهد بود. سلام بر عباس، ای غیرت مجسم… ای قامتِ فتوت… سلام ای پیشانی بلندی که آیینه‌ی آسمان است… سوم شعبان المعظم میلاد سومین اختر تابناک امامت و ولایت حسین ابن علی ع را معمار کبیر انقلاب اسلامی روز مردانی قرار داد که در دانشگاه ان امام همام درس عاشقی ،ولایتمداری ،ظلم ستیزی ،مظلوم نوازی ،شجاعت و از خود گذشتگی و ایثار و رادمردی اموخته اند یعنی روز پاسدار همان رادمردانی که هیبت و عزم و ایمان اهنینشان استکبار جهانی و اذناب داخلی و خارجی شان را تحقیر و به خاک مذلت کشاند در وصف این نهاد مقدس همین بس که امام راحل فرمودند ایکاش من هم یک پاسدار بودم و چهارم شعبان المعظم زادروز علمدار کربلا روز رادمردانی نهاده شد که در پاسداری از انقلاب اسلامی اعضای بدنشان را تقدیم کرده اند و پنجم شعبان المعظم زادروز امام سجاد ع ، این ایام سرور و با برکت بر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (حفظه اله) ازادمردان و مظلومان گیتی ،مسلمانان و شیعیان عالم ، ملت ولایی ایران اسلامی ،سبزپوشان سپاه توحید ،جانبازان غیور و سرفراز و امت همیشه در صحنه و بصیر شهرستان امل مبارک باد

غفراله لنا و لکم

جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان هزار سنگر امل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *