پروژه میدان هزار سنگر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است

هراز نیوز؛ علی داودی شهردار آمل با بیان اینکه پروژه احداث میدان جدید هزار سنگر آمل از بزرگترین  پروژه های اصلاح هندسی استان بوده که دارای پیچیدگی های و موانع فنی و عمرانی بوده است.ایشان با بیان اینکه با برنامه ریزی دقیق و کار مطالعاتی که  قبل  از اجرای پروژه انجام شده ،شهرداری آمل با بکار گیری همه توان و ظرفیت  ماشین آلات با تلاش شبانه روزی ظرف یک ماه ،۸۰ درصد پروژه را به پیش برده است در حالی که پیش بینی کارشناسان و مشاورین زمان بیش از ۴ ماه نیاز داشته است.

شهردار آمل با بیان اینکه یکی از موانع اجرای پروژه ، ترافیک ورودی و خروجی به میدان هزار سنگر بوده که این مهم با مشارکت و کمک پلیس راهور و بدون اینکه یک لحظه ترافیک متوقف شود کار عمرانی هم انجام شده‌ است  و با اینکه در بعضی مواقع کندی ترافیک را داشتیم ولی هیچ وقت قطع جریان ترافیک نداشتیم.

مهندس داووی یاد آور شد : فقط آسفالت میدان هزار سنگر انجام نشده است که با توجه به بارندگی های اخیر به تعویق افتاده است  و کار را مشکل کرده است که به محض تثبیت وضعیت جوی آسفالت آن هم انجام خواهد شد ..

شهردار آمل ضمن پوزش از شهروندان عزیز آملی در مدت اجرای  این پروژه اظهار امیدواری کرده است که با اجرا و اتمام پروژه هندسی میدان هزار سنگر زمینه آسایش و امنیت بیش از پیش شهروندان عزیز را فراهم بکنیم انشا الله .

 

 

 

 

One thought on “پروژه میدان هزار سنگر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است”
  1. در این دنیا که هیچ در اون دنیا باید پاسخگو باشد هرکس که این لمپن بدرد نخور رو به کهن شهر آمل قالب نمود. پروژه هزار سنگر!!!!!!! مردک نادان پروژه به ساختار پایه ای از صفر تا صد میگن نه اصلاح قطره چکانی. وقتی دهیار رینه شهردار بشه میشه این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *