تخلیه زباله شهرمجاور در آمل به چه قیمتی؟

 

به گزارش هرازنیوز، در هفته های اخیر شاهد هستیم زباله های انبوهی در بعضی از نقاط حاشیه ای شهر آمل تخلیه می گردد که جای تعجب از چنین اقدامی دارد.

پیگیری هایی صورت دادیم و مشاهده کردیم این زباله ها در مناطقی مانند شهرک صبا، در مکان هایی از محور هراز تا کیلومتر 30 و… تخلیه می گردد.

وقتی به سراغ این زباله ها می رویم و آن را باز می کنیم متوجه می شویم برگه هایی در همه وجود دارد و نام شهرستان محمودآباد به چشم می خورد؛ از فیش های دستگاههای پوز بانکی تا برگه های درمانی و اداری و… که واقعا جای تاسف دارد چرا زباله های شهرستان محمودآباد در حاشیه آمل تخلیه می گردد.

پیگیری های ما از سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل حکایت از آن دارد که چند هفته ای است گزارش هایی مبنی بر تخلیه زباله محمودآباد به دست ما رسیده و پس از بررسی های مختلف به این نتیجه رسیدیم زباله های تخلیه شده برای شهرستان محمودآباد است که برای پیگیری دقیق این ماجرا را از طریق دستگاه قضایی در حال پیگیری هستیم.

گفتنی است؛ امیدواریم مسئولین امر به ویژه در سطح شهرستان و استان پیگیری ویژه صورت داده تا زباله شهرهای دیگر در آمل تخلیه نگردد و با مسببین این قضیه برخورد جدی صورت پذیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *