یکماه است که  سایت خبری تحلیلی هراز نیوز همزمان با فرارسيدن سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج)  در تیرماه سال 1390 راه‌‌اندازي شده است  

از همان ابتدا عهد کرده بودیم مشی رسانه‌‌ای این سایت، تحلیلی – خبری باشد  و بارعایت انصاف تابلویی شفاف  از خواسته های مردم را در برابر مسئولان به تصویر بکشیم و فارغ از جناح بندی ها با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و ابعاد مبهم  وقایع ،رویدادها و حوادث را تبیین کنیم  .  

قول دادیم تمام سعی ما بر این باشد  که  در امر اطلاع‌رسانی مستقل وشفاف عمل نماییم و از هیچ گروه ، دستگاه و شخصیتی تاثیر نپذیریم ،در این مسیر  پيشرفت، سربلندي و سعادت كشور را مراقبت از منافع ملي، مصالح مردم و باورهاي ايماني در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ، آرمان‌های انقلاب اسلامی ، امام راحل ، شهیدان و ولایت فقیه تبیین نمودیم .

با اینکه هنوز در مراحل ابتدایی  راه اندازی سایت هستیم و تبلیغاتی برای معرفی این سایت صورت نگرفته است هراز نیوز تا اندازه ای قابل توجه ،جای خودش را بین شما خوانندگان باز کرده است و از این بابت خداوند منان را شاکریم

در ادامه راه نیز این کلام امیر قافله بصیرت چلچراغ مسیرمان خواهد بود که در بررسی شرایط کشور، باید هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف را دید و از نگاه منفی و یا نگاه مثبت مطلق پرهیز کرد.

وجود چنین شرایط بی‌سابقه‌ای در منطقه و دنیا، فرصت‌های بزرگی را پیش روی نظام اسلامی قرار داده است که اگر ارزیابی واقع بینانه‌ای از شرایط کشور وجود نداشته باشد، ممکن است این فرصت‌ها از دست بروند و یا حتی تبدیل به تهدید شوند.

ما این رسانه را با توکل به خدا و ائمه با هزینه شخصی جمعی از دوستان عاشق به راه انداخته ایم و جز به قدرت خداوند تبارک و تعالی به هیچ حلقه ثروت و قدرتی تکیه نخواهیم داد .

لذا برای ادامه کار دست یاری به سوی همه ی حق جویان و رهپویان طریق الهی دراز می کنیم و از همه دلسوزان ، اصحاب قلم ، اندیشمندان ، فرهیختگان متعهد و مومن خداجو برای همکاری دعوت می کنیم تا همراه این چشمه زلال شوند و دست به دست هم قطره قطره بهم متصل شویم و همچون هراز خروشان و تطهیر کننده به دریای حقیقت بپیوندیم

در این ماه مبارک رمضان ماه  غفران الهی از همه ی شما مردان و زنان خداجو  و صائمین بالله التماس دعای خیر داریم 

 دعا کنید تا آخر بر وعده خویش با امام ، شهدا و رهبری پایبند بمانیم .

مدیر مسوول هراز نیوز

4 thoughts on “دعا کنید تا آخر بر وعده خویش پایبند بمانیم”
  1. کاری که برای خدا و مردم باشد مطمئنا پایدار خواهد بود و شما را بر وعده خود پایبند نگه خواهد داشت

  2. در فارسی دروغ گو کسی است که دروغ می گوید به کسی که راست می گوید راستگو می گویند !

  3. نصیری مرد خداست دروغ از او نشنیده ایم
    ان شا ئالله تا آخر اینچنین بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *