مزایای لنز ايراپتيکس

اپتومتریست مرتضی بصیرت (متخصص بینایی سنجی) در گفتگوی اختصاصی با هرازنیوز با بیان اینکه احتمالا هنگام خرید لنز این سوال برای شما پیش آمده که چه برندی مناسب و مورد تایید است اظهار کرد: برند لنزی که در اینجا میخواهیم به بررسی آن بپردازیم لنز ایراپتیکس است وما سعی میکنیم با بررسی این برند به مراجعه کنندگان  این امکان را بدهیم که با دید بازتری لنز مناسب انتخاب کنند.

این عضو آکادمی علمی اپتومتریست ایران و آسیا افزود: لنز ایراپتیکس آکوا از محصولات شرکت آلکان آمریکا می باشد و در ساخت این لنز ها از تکنولوژی های پیشرفته استفاده می شود و شما میتوانید راحتی آن ها را در مقایسه با برند های دیگر به آسانی تشخیص دهید.

این دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  با اشاره به اینکه مسئله ی مهم دیگری که مطرح است، بحث اکسیژن رسانی به سطح چشم می باشد مطرح کرد: سطح چشم رگ خونی ندارد و اکسیژن مورد نیاز خودش را به صورت مستقیم از هوا دریافت می کند. حال اینکه شما با ایجاد مانعی از این اکسیژن رسانی جلوگیری کنید عواقب ناگواری خواهد داشت.

اپتومتریست مرتضی بصیرت (متخصص بینایی سنجی) تصریح کرد: لنز ایراپتیکس بالاترین سطح اکسیژن رسانی را در بین لنزهای دیگر دارد و عدد اکسیژن رسانی آن 138 هست درصورتیکه در لنزهای سالانه این عدد معمولا بین 5 تا 40 است.

مدیریت مطب بینایی سنجی چشم و عینک بصیر با اشاره به اینکه مرطوب کنندگی لنز ایراپتیکس بسیار بالا است گفت: به طوری که  پلک زدن ؛ راحت انجام میشود و اشک در سطح لنز بسیار راحت پخش می شود و نهایتا مانع خشکی لنز و چشم می گردد در نتیجه هنگام استفاده شما احساس راحتی بیشتری خواهید کرد .

این عضو آکادمی علمی اپتومتریست ایران و آسیا در ادامه افزود:وزن این لنزها کم است وضخامت ان ها در قسمت های مرکزی لنز حدودا 0.07 میلیمتر می باشدو از ديگر ويژگي هاي اين لنز مي توان به کم بودن تعداد حفره هاي روي لنز اشاره کرد که باعث مي شود رسوب چربي و پروتئين به حداقل ميزان خودش برسد.

وی در ادامه اذعان کرد: لنزهای طبی ایراپتیکس برای رفع عیوب استیگماتیسم نیز استفاده می شوند که اصطلاحا به آن ها لنز های توریک و یا آستیگمات دار گفته می شود و لنز های آستیگمات دار در نمره ها و درجات مختلفی عرضه می شوند اما معمولا در آستیگمات تا 2.25 و در نزدیک بینی تا 6 هستند و بین 10 تا 180 درجه وجود دارند.

اپتومتریست مرتضی بصیرت (متخصص بینایی سنجی) در ادامه با اشاره به این که یکی از مهمترین وظایف ما اپتومتریستها (متخصص بینایی سنجی) تشخیص و مشاوره در حوزه ی بیماریهای چشم است مطرح کرد : تجویز لنز و عینک وتشخیص بیماریهایی از قبیل آب  مروارید به روش فیکو  و عمل لیزیک و لازک  ، رتینوپاتی دیابتی و ارجاع به پزشک متخصص چشم جهت درمان تخصصی و عمل های لازم از جمله اختیارات ویژه اپتومتریستهاست.

مدیریت مطب بینایی سنجی ،چشم و عینک بصیر  و نماینده انحصاری برند ایراپتیکس در استان مازندران در انتها افزود: مطب ما با بهره گیری از مجرب ترین کادر و  تکنولوژی روز دنیا آماده ارائه طیف وسیعی از خدمات بینایی سنجی چشم و تشخیص بیماریهای چشمی است و شما هم استانی ها ی عزیز مازندرانی می توانید خدمات خود را با بهره مندی از تخفیفات فوق العاده و با خاطری آسوده به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *