به گزارش هراز نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ رياحي معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان مازندران در کارگاه آموزش مددکاران و مشاورين پاسگاه ها و کلانتري ها گفت: تغيير و تحولات اجتماعي شاخصه اصلي پويايي جوامع انساني محسوب مي گردد.

وي افزود:اگر چه تغييرات اجتماعي خاصيتي اجباري،عمومي و همه جايي دارند، امروزه گستره تغييرات از بحث جغرافيايي و فکري و به لحاظ نهاد ها و سازمان ها و روند هاي اجتماعي از چندان وسعتي برخوردار شد که تقريباً تمام سطوح و ابعاد زندگي اجتماعي را در بر گرفته است .

سرهنگ “رياحي” تصريح کرد : تحولات سريع به واسطه بسط و گسترش فناوري و اطلاعات از يک سو و دخالت عوامل جمعيتي همچون مهاجرت ، جواني جمعيت و بسط و گسترش شهر نشيني در سايه اشاعه فرهنگي در سطح گسترده ، شرايطي را براي زندگي اجتماعي فراهم آورد . که انطباق با آن شرايط همواره موجب اختلافاتي بوده است.

رياحي همچنين در بحث مديريت در عرصه زندگي اجتماعي گفت: اگر قرار باشد تئوري هاي مديريتي را به عنوان يک ايده معاصر و مدرن بنگريم ، بايد براي مديريت گران در امورات جاري زندگي به شناخت اجتماعي برسيم. و اين شناخت بايد کاربردي و داراي ساختار اجتماعي باشد.

وي در پايان ضمن تقدير و تشکر از معاون اجتماعي مازندران سرهنگ اسلامي ، که تلاش هاي زيادي در بسط و توسعه معقوله هاي اجتماعي داشته از افزايش63 درصدي اقدامات مرکز مشاوره فرماندهي انتظامي استان خبر داد و گفت : افزايش اين مقدار مشاوره در مقايسه با سال قبل با همت و تلاش شما مدد کاران و مشاوران کلانتري ها در عمل بدست آمده که کار بسيار سخت است ولي نجات يک انسان در کل نجات يک جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *