109 پروژ ه عمرانی وخدماتی به ارزش 437 میلیارد تومان وبا اشتغالزایی برای 890 نفر در هفته دولت در آمل افتتاح خواهد شد

به گزارش هرازنیوز ؛ سید عباس حسینی فرماندار شهرستان آمل در نشست خبری در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: یکسال از استقرار دولت ایران قوی میگذرد و تمام تلاش این دولت حضور افراد جدید با ابتکارات نو در جهت ایجاد یک امید در مردم بوده است و این بزرگترین سرمایه دولت رییسی است .
وی مطرح کرد: دولت مردان ما امروز با تمام قدرت و توان پای کار هستند تا بتوانند ثبات در حوزه اقتصادی ایجاد کنند و دولت در این راستا فضا را باز گذاشت تا از همه ی ظرفیتها در راستای ارزشهای انقلاب استفاده شود.
فرماندار آمل با بیان اینکه ما در شهرستان به همت مدیران بخش خصوصی و دستگاههای اجرایی سعی کردیم تا بهره برداری از پروژه ها را به این هفته برسانیم تصریح کرد: در هفته دولت امسال 109 پروژ ه عمرانی وخدماتی به ارزش 437 میلیارد تومان وبا اشتغالزائی برای 890 نفر افتتاح وبه بهره برداری خواهد رسید .
این مسئول با اشاره به اینکه پروژه پل هزار سنگر از مهمترین پروژه های هفته دولت بود افزود: برای این هفته پروژه کلنگ زنی ۵ پروژه به ارزش ۶۰ میلیارد تومان را خواهیم داشت که امکان اشتغال زایی برای ۷۵ نفر در این پروژه را پیش بینی میکنیم.
فرماندار ویژه شهرستان آمل در ادامه افزود برای امسال در هفته دولت اولین پروژه ۱۲۸ واحدی مسکن ملی در آمل را خواهیم داشت که در بخش خصوصی یک اتفاق ویژه در شهرستان است.
حسینی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه مخابرات پروژه فیبر نوری لاریجان بزرگترین پروژه انتقال فيبرنوري کشور است تصریح کرد: این پروژه در دو فاز به طول ۸۰ کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان اجرا می شود و فاز سوم این پروژه نیز در سه ماه آینده انجام خواهد شد .
وی در ادامه گفت: در حوزه بنياد مسكن 21 پروژه بهسازي نوسازي و ترميم و آسفالت راه روستايي اجرايي شده است كه اين پروژه ها همزمان آغاز و به اتمام رسیده است.
مقام عالی دولت درشهرستان آمل  در پاسخ به سوالی در باره عدم آنتن دهی مناسب در شهر آمل اظهار کرد : در این هفته از هفت دكل مخابراتي همراه اول، ايرانسل و بي تي اس در شهرستان آمل بهردبرداری خواهیم کرد اما در بحث آنتن دهی موبایل به مشارکت هر چه بیشتر مردم در این امر نیازمندیم تا بتوانیم تعداد دکل های بیشتری را در مناطق مختلف شهرآمل مستقر کنیم و متاسفانه مردم در این امر همکاری و مشارکت لازم را ندارند .
فرماندار ویژه شهرستان آمل از اجراي 26 عنوان پروژه مردم محور در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: ۱۱ پروژه در حوزه برق در این هفته افتتاح می شود و ادارات جهاد كشاورزي، صمت و بهزيستي پروژه هاي بسیاری با مشاركت مردم و اشتغالزایی بالا در هفته دولت افتتاح خواهند داشت.

مریم اکبرپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *