نشست اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آمل +تصاویر

به گزارش هراز نیوز ، جلسه ماهانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان امل در تاریخ ۱/۶/۱۴۰۱ روز سه شنبه راس ساعت ۱۸ عصر در محل مسجد موس ابن جعفر ع واقع در افتاب ۱۲ با حضور اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان آمل برگزار شد.

در این نشست که با موضوع بررسی آسیبها ،چالشهای برون و درون تشکیلاتی و ارائه پیشنهادات تشکیل گردید بعد از قرائت آوای ملکوتی کلام وحی و پخش سرود پر افتخار جمهوری اسلامی حامد تجن جاری از مسئولین شورای ائتلاف شهرستان آمل ضمن خیر مقدم گویی و تسلیت ماه محرم با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین مطرح کرد : اربعین حسینی یک فرصت مناسب برای تمرین کار تشکیلاتی با برنامه برای معرفی تفکر شیعی و انقلاب اسلامی است .

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در کار تشکیلاتی تصریح کرد: همه اقدامات ما باید در جهت ظهور حضرت حجت عج انجام شود .

حسینعلی نائیجی مسوول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سخنانی با ارائه گزارشی از روند تشکیل شورا و اقدامات انجام شده در دو سال اخیر مطرح کرد : اعضای این شورا هیچگاه دنبال سهم خواهی نبوده اند و صرفا در رساتای حفظ انقلاب اسلامی و آرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبری به میدان آماده اند.

وی با اشاره به اتفاقات و رویداد های کشور و شهرستان آمل به تحلیل چالشهای بیرونی و درونی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سطح کلان و شهرستان آمل پرداخت و راهکارهایی برای برون رفت از این چالشها ارایه داد .

سیفی دبیر و سخنگوی این شورا در سخنانی از همراهی و مساعی همه دلسوزان و علاقمندان به نظام اسلامی شهرستان آمل در حمایت از برنامه های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تشکر کرد و تصریح کرد:  درب شورای ائتلاف به سوی همه  حامیان و دلسوزان انقلاب اسلامی باز است و از همه عزیزان دعوت می کنیم که در این مسیر راهنمای ما باشند.

احمد سیفی در ادامه شرح وظایف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را تشریح و مورد بررسی قرار داد .

 

سپس حسن مجیدی کیا عضو شورای ائتلاف و رئیس پیشین شورای اسلامی شهر بصورت مجمل گزارشی از عملکرد یکساله ان شورا و مشکلات و موانع موجود پیش رو توضیحاتی را ارائه کرد.

خانم نورانی مسئول کمیته بانوان شورای ائتلاف پیرامون عملکرد ،اهداف و ماموریتها و راهبرد کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت این تشکیلات مطالبی را بیان کرد.

نورانی با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی هستیم تصریح کرد : نشست های بانوان شورای ائتلاف به طور منظم در طول سال برگزار می شود.

مسئول کمیته بانوان شورای ائتلاف پیرامون ولایتمداری و انقلابی بودن و انقلابی ماندن و همچنین انسجام نیروهای دلسوز نظام مطالبی را بیان داشت.

بعد از ان هریک از اعضای  حاضر در جلسه دیدگاهها و نظراتشان را پیرامون محور و موضوع جلسه عنوان کردند.

بعد از بیان دیدگاهها توسط حاضرین در خصوص موضوع جلسه ،برادر سیفی دبیر و سخنگوی ائتلاف ضمن تشکر از مطالب مطروحه توسط اعضا تاکید کرد که اولا جلسه ماهانه انشا اله مستمر بوده ثانیا همه پیشنهادات و طرحهای ارائه شده در راستای تقویت و تعالی تشکیلات اجرایی و عملیاتی خواهد شد در پایان خاطر نشان کرد که هر یک از اعضای محترم می توانند نیروهای متعهد و انقلابی شهرستان را برای عضویت در تشکیلات شورای ائتلاف اطلاع رسانی و دعوت نمایند

در خاتمه همگی حاضران نماز مغرب و عشا را در مسجد  اقامه کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *