وقتی عده ای با وقحات تمام امنيت اخلاقي را به بازي گرفته و از آن بهانه اي براي تبليغات سياسي كثيف خود ميسازند، چه کسی یا کسانی مسئول مقابله با مظاهر بي بندو باري لجام گسيخته و جون آور است؟

بلاغ– به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی بلاغ در تنکابن؛ دریاسر،منطقه ای زیبا در ارتفاعات دوهزار تنکابن که در فصل بهار با گلهای زرد آن جلوه خاصی گرفته و این دشت زردرنگ میزبانی برای علاقمندان به طبیعت می شود ولی آن طور که تصاویر زیر گویا هستند تنها علاقمندان فساد و بی بندو باری هستند که جولان می گیرند.سوال اینجاست وقتی عده ای با وقحات تمام  امنيت اخلاقي را به بازي گرفته و از آن بهانه اي براي تبليغات سياسي كثيف خود ميسازند، چه کسی یا کسانی مسئول مقابله با مظاهر بي بندو باري لجام گسيخته و جون آور است؟ مسئولین امر شهرستان تنکابن کجا هستند؟ آیا از خون مالک اشتر جبهه ها شهید شیرودی  که نه تنها درایران بلکه در جهان شناخته شده شرم نمی کنند؟ مسئولان شهرستان که با سکوت خود ، تایید کننده این بی بندو باری های اخلاقی  هستند چرا به نظر حداكثر شهروندان که میخواهند از این تفریحات سالم بهره ببرند ؛ مبني بر كنترل سلسله جرائم اجتماعي در حوزه بد اخلاقي هاي اجتماعي بی توجه اند؟ آیا مسئولان به خواب فرورفته تنکابن به حق مسلم شهروندان خود که  ابتدايي ترين اصول اخلاقي را عده اي محدود و اقليتي بي شرم به سخره گرفته اند ؛ برآورده کردند؟ اصلا آیا مسئولان تنکابنی در نظامی به اسم اسلام زندگی می کنند؟آیا  اوامر اجرایی نمی دانند مقابله با پديده بد حجابي يك قانون و همچنین خواست عمومي است كه نيازمند اقدامات همه جانبه ؛ كه با عمل به آن مي توان از تكرار صحنه هاي نمايش زشت و بی بندوبار کاست ؟ این ها سوالات حداکثری شهروندان تنکابنی است که تا بحال هیچ مسئولی به آن پاسخ نداده است..چرا که  اگر پاسخ به این سوالات داده می شد وضعیت شهر اینگونه نبود!.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


م

 

211 thoughts on “اینجا اروپا نیست ! تنکابن است +تصویر”
  1. اصلا . مال هر کجا میخان باشن .
    هر طوری هم میخان بگردن.
    به من و شما چه ؟
    هر کی ناراحته بره خونش تلوزیونم روشن نکنه . پنجره ها رو هم ببنده پشت شیشه هم روزنامه بزنه .بیرون هم نیاد.در هم رو کسی باز نکنه
    چون ممکنه کسی که پشت دره بد حجاب باشه.
    مردم که نمیتونن هر جوری تو دوس داری زندگی کنن.
    بیخود هم مزاحم مسئولین نشید که کار دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *