بهره برداری پارک محله‌ای شهر امامزاده عبدالله (ع) آمل؛

با حضور رضا علیخانی، معاون هماهنگي امور عمرانی استاندار مازندران، حجت‌الاسلام کاظمی، مشاور استاندار مازندران، حسینی، فرماندار آمل، حجت‌الاسلام برسمنانی امام جمعه امامزاده عبدالله(ع)، شهردار و شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله(ع)، همزمان با ۱۴ تیر روز شهرداري ها و دهیاري ها، پارک محله کاسمده شهر امام‌زاده عبداله آمل به مساحت ۷۰۰ مترمربع از سوی شهرداری این شهر به بهره‌برداری رسید.
رضا علیخانی، معاون عمرانی استاندار مازندران ۱۴ تیرماه در مراسم افتتاح پارک روستای کاسمده شهر امام زاده عبداله آمل، شهرداران و دهیاران را بازوان اجرایی و عملیاتی توسعه شهری عنوان و اظهار کرد: اين عزيزان، فرماندهان عملیاتی در عرصه خدمات شهری، روستایی و توسعه و عمران شهر و روستا هستند.
وی با بیان اینکه نگاه مطلوب به شهرها و روستاها، نظام سکونتگاهی مطلوب توأم با کسب و کار پایدار است، گفت: در این امر باید زیرساخت‌ها بر روی بستر داراي امنیت، سلامت، آسایش و آرامش و رفاه و سلامت مردم برقرار باشد.
علیخانی با تاکید بر اینکه شهر و روستا به عنوان یک موجود زنده تلقی می‌شود که هر موجود زنده یک قالب و یک روح دارد، عنوان کرد: کالبد همان زیرساخت‌های عمرانی و زیربنایی و توسعه شهری و روستایی چون معابر، زیرساخت‌های آب و فاضلاب و خدمات و فضای سبز و امکانات حمل و نقل یعنی زیرساخت‌هایی که در عرصه عمرانی مورد استفاده شهروندان قرار مي گيرد، است.
معاون استاندار مازندران با بیان اينکه شناسایی مشکلات منطقه و برنامه‌ریزی برای رفع مسائل و مشکلات وضع موجود در توسعه شهری از وظایف شهرداران است، افزود: شهرداران متناسب با رشد جمعیت و سیاست‌های کلان دولت باید اقدامات لازم را به عمل آورند.
علیخانی با تاکید بر اینکه شهرداران و دهیاران باید به سمت درآمد پایدار سوق یابند، اظهار داشت: با توجه به عنوان سال؛ تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، شهرداران و دهیاران بايد بتوانند با تدبیر و برنامه و کسب و کارهای متناسب با قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها و استعدادهای موجود در درون شهر و روستا به سمت اشتغال پايدار گام بردارند.
معاون عمراني استاندار با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران و جذب اعتبارات بیان کرد: این اعتبارات در همه عرصه ها اعم از راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، برق و سایر حوزه‌های عمرانی بوده که در بخش شهرداری نیز این اعتبار اختصاص یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *