محمد توکلی عضو شورای اسلامی شهر آمل درنشست خبری با اعضای رسانه این شهر اظهار داشت : مشکل زباله یکی از معضلات همه شهرها است و سعی شده تا آن را مدیریت کنند اما آنچه که باید واقع بینانه دیده شود این است که نتوانستند بصورت کارشناسی آن را حل کنند .

مسئول کمیسیون خدمات، بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه باید معضل زباله به معنای واقعی شناسایی شود افزود : در این دوره با نگاه علمی و موشکافانه رصد کردیم که پسماند در چه جایگاهی است و از شرکت های فعال این حوزه، شرکت های دانش بنیان و کارشناسان این حوزه استفاده کردیم و جلسات متعددی گذاشتیم و خوش بین هستیم که تصمیم درستی بگیریم و از تصمیم غلط جلوگیری نمائیم .

وی از راه اندازی سامانه آنلاین جمع آوری زباله خشک در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد : برای حل معضل زباله به کمک شما و شهروندان نیاز داریم، ما هر تصمیمی بگیریم به تنهایی نمی توانیم کاری انجام دهیم بلکه شما در بحث فرهنگ سازی و تفکیک زباله از مبدا که در دستور کار ماست می توانید خیلی کمک حال ما باشید .

توکلی با بیان اینکه رفع معضل زباله نیاز به عزم ملی و منابع دولتی دارد تصریح کرد : در زمینه تولید کمپوست نیز پیگیری های زیادی انجام شد که در دستور کار است و یکی از اولویت های اساسی دیگر تصفیه زهرابه ها است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *