باحضور دکتر فرشید فر بخشدار منطقه دشت سر، معضلات و مشکلات جاده دسترسی سه راه فیروز کلاه به بلیران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در دفتر دکتر دهقان معاونت مدیریت منابع و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی  مورد بررسی قرار  گرفت.

*نصب علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر مخصوصا در تقاط حادثه خیز.

*وجود پیج های تند در مسیر خصوصاً پیچ تند بعد از روستای پاشاکلا سه راهی منتهی به روستای میله دشت سر که به دلیل قرار گرفتن تیر برق در قسمتی از حریم جاده،دید بسیار کمی را مخصوصاً در شب برای رانندگان ایجاد می‌کند.

*تقاطع منتهی به بلوار دانشگاه آزاد آزاد اسلامی آیت الله آملی به دلیل تردد بیش از حدود ۳۰۰۰ دانشجو و ۴۰۰ نفر از کارمندان و اعضای هیئت علمی در زمان حضوری شدن دانشگاه می‌تواند حوادث ناگوار را به همراه داشته باشد..

*خرابی بیش از حد مسیر که در بعضی از نقاط بارها منجر به تصادف شده است.

* مشکلات مربوط به خط کشی مسیر که در شب باعث از بین رفتن دید کافی رانندگان خواهد شد، از جمله مواردی بود که جهت رفع آن مورد تاکید قرار گرفت.

One thought on “بررسی معضلات جاده بلیران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی”
  1. باسلام و احترام، ماجمعی از دانشجویان دوره دکتری دانشگاه آزاد – آیت اله آملی هستیم. استدعا داریم، “مسیر مستقیم از روبروی مجموعه اکسین تا دانشگاه راه اندازی گردد” تا ما ناچار به پیمودن این مسیر پرخطر میان روستایی و خطرناک نباشیم. از توجه تان بسیار سپاسگزاریم. با سپاس دانشجویان دوره Phd دانشگاه آیت اله آملی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *