حمایت شورای ائتلاف از فرماندار جوان وانقلابی آمل/خواسته مردم انتصاب مدیران جوان ، جهادی و انقلابی مشاوره ازنخبگان ،متخصصان و پیشکسوتان انقلابی از سوی فرماندار است

هوالبصیر

توفیق خدمت به نیکو ترین و شایسته ترین مردم در نظام مقدس اسلامی فرصت گران بها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم ، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت. و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در جهت جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند . با این توصیف بر خود وظیفه دانستیم از استاندار ارزشمند و ولایی در خصوص انتصاب جوان انقلابی ، ولایی ، بومی و مجرب برادر گرامی سید عباس حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل خاضعانه سپاسگذاری نموده و نصرت الهی را در این وظیفه خطیر برایشان مسئلت داریم. در همین ارتباط چند مطلب را قابل ذکر دانسته که ذیلاً بدان اشاره می گردد.

الف) خدوم انقلابی برادر سیدعباس حسینی ؛ رجای واثق داریم تا زمانی که انشااله با همین روحیه انقلابی ، ولایی ، جهادی و بدور از هرگونه صف بندی های جناحی در اندیشه و عمل تعالی شهر دارالمومنین و خدمات رسانی به مردم شریف و عزتمند آمل عزیز باشید از تعامل و حمایت آحاد مردم شریف ، دلسوزان نظام ، پیشکسوتان جهاد و شهادت ، جایگاه رفیع قانونگذاری ، کلیه گروه ها و تشکل های همسوی انقلابی و ولایی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان برخوردار بوده و در اهداف بلند تعریف شده (تعالی شهرستان آمل) توفیق روزافزون خواهید داشت.

ب) اشرافیت و نظارت جدی و مستمر بر عملکرد دستگاه های این شهرستان و انتصاب مدیران جوان ، جهادی و انقلابی در راس هرم با اخذ مشاوره از نخبگان ، متخصصان ، پیشکسوتان انقلابی و سایر اقشار دلسوز ، مطالبه اصلی و جدی مردم شهید پرور و بزرگوار آمل بوده و از تفرقه و تشتت برائت جسته و در راستای تقویت تعامل ، وفاق و همدلی ؛ همه ی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی شهر علم و فقاهت و هزارسنگر آمل سربلند در چارچوب قانون و مقررات با جنابعالی همراه خواهند بود .

 مع الوصف ضمن خالصانه ترین تبریک به جنابعالی و آرزوی توفیق در این سنگر خطیر مدیریتی ؛ تشکیلات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به همراه 15 کارگروه تخصصی و اعضای شورای محلات و شورای ائتلاف بخش های تابعه و تشکل های همسو آمادگی کامل برای تحقق ماموریت هایتان در این جایگاه ( تعالی در همه ابعاد ، خدمت به مردم شریف این شهرستان و حراست از آرمان های امام ره و منویات مقام عظمای ولایت و سیره شهدای والا مقام ) را داشته و عندالزوم از هیچگونه تعامل و تلاش دریغ نخواهیم داشت .

در خاتمه از همه ی دلسوزان نظام که توسط گروه ها و تشکل های انقلابی برای ارائه خدمت در این جایگاه معرفی و اعلان آمادگی کردند کمال تشکر را داشته و انشااله فرماندار محترم از نظرات و اندوخته های آنان بهره خواهند برد.

خدایا چنان کن سرانجام کار ؛ تو خشنود باشی و ما رستگار

یدالله مع الجماعه

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *