ناامنی فیزیکی در محدوده‌ای از جاده هراز
به گزارش هرازنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز گفت: آب‌اسک بعد از پلور از مسیر تهران به شمال در جاده هراز در آستانه تخریب، سقوط کوه و ناپدید شدن تونل و جاده هراز قرار دارد.
علی نوری‌پور افزود: در این زمینه مکاتبه‌ای با استان انجام شد که هماهنگی برای بازدید زمین‌شناسان صورت گیرد.
او با اشاره به اینکه این ترک‌ها دست‌کم به چهار یا پنج دهه قبل برمی‌گردد، گفت: احتمال اینکه زلزله روی این موضوع اثرگذار باشد هم وجود دارد که در این زمینه تا بررسی نهایی و بررسی زمین‌شناسان نمی‌توان اظهارنظر کرد.
نوری‌پور افزود: خودرو‌های عبوری و ساکنان بومی به دلیل شکاف بزرگ در کوهستان هراز تا حد امکان با احتیاط از این جاده تردد کنند.
فولادی سرپرست اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای مازندران نیز با بیان اینکه هر از گاهی ریزش سنگ از کوه را در جاده هراز شاهد هستیم، گفت: این گسل یا شکاف بزرگترین ترک در منطقه محسوب می‌شود که به صورت یک توده در طول ۳۰۰ تا ۴۰۰ متر در حاشیه راه و در ارتفاع بالادست هراز رخ داده است.
فولادی افزود: فیلم و عکس از این شکاف یا گسل بزرگ در کوهستان هراز گرفته شده است و به همراه دیگر مستندات امروز در جلسه کمیسیون ایمنی استان با حضور معاون عمرانی استاندار مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *