مدرنترین و بزرگترین کارخانه آب معدنی کشور در آمل قرار دارد

راه پرپیچ خم آمل به لاریجان و بازدید از کارخانه البرز پلور در منطقه لاسم پشت سر می گذاریم .
کارخانه ای که در مساحتی به میزان ۵۰هزار متر مربع و باظرفیت تولید آب معدنی ۳۶ هزار بطری درساعت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان آمل راه اندازی شده است .
مهندس احمدی مدیر کارخانه البرز پلور از آینده ای روش برای اشتغال زایی خبر می دهد و می گوید مدیریت مجموعه در کنار تمامی کارکنان هرمانعی در مسیر تولید راباتوکل به خدا و پشتکار پشت سر می گذارد . وباتوجه به نام سال که ازطرف مقام معظم رهبری نام گذاری شده تلاش خود را افزایش می دهند .
احمدی بااشاره به اینکه ، این کارخانه محصولات خودرا بابرند آب معدنی میوا به بازار ارائه کرده است ، افزود : این کارخانه در کنار چشمه شیخ علی خان دردامنه کوه همیشه سرفراز دماوند قرار دارد و از سال ۱۳۹۸ بعدازاخذ مجوزات لازم و آزمایش های تخصصی در مورد کیفیت آب ، تولید آب معدنی خود را درفاز اول محصولات آغاز کرده است .
احمدی افزود : در شرایط فعلی ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم در این شرکت فعالیت می کنند . چنانچه فازهای بعدی تولید محصول ما که تولید دوغ محلی ، ماالعشیر راه اندازی شود برتعداد افراد افزوده می شود و باافزایش ظرفیت ها تاپایان سال ۱۴۰۱ به حدود ۲ میلیون بطری درروز و اضافه کردن محصولات در سایزهای متنوع ، این شرکت به بزرگترین تولید کننده آب معدنی کشور تبدیل خواهد شد .
مدیر کارخانه البرز پلور در ادامه گفت : محصولات آب معدنی در بطری های ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۵۰۰ سی سی بدست مصرف کننده می رسد که علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای عمان ، پاکستان صادر می شود و برای صادرات به چین و امارات ، قطر و کویت مذاکرات در حال انجام است .
احمدی بابیان اینکه درزمینه تولید دوغ ۹۵ درصد خط تولید برای تولید دوغ محلی آماده شده است و به تکنولوژی مدرن روز دنیا در دستگاه های این کارخانه اشاره کرد و از تصمیم مدیران ارشد درراه اندازی خط تولید ظروف بسته بندی محصولات و خط تزریق و تولید درب آب معدنی در مجموعه نیز خبر داد .
احمدی به بومی بودن نیروهای شاغل در شرکت اشاره داشته و تصریح کرد : این مجموعه بااهداف اشتغال زایی برای جوانان شهرستان و استان راه اندازی شده که لازم است در این خصوص دستگاه های زیربط همکاری بیشتری باشرکت داشته باشند . و در شرایطی که حفاظت و حراست از تولید و اشتغال پایدار ضرورت اصلی و اساسی کشور است ؛ دیدگاه و اهداف سرمایه گذاران و مدیران ارشد شرکت تحقق این هدف بوده و بعنوان مهم ترین عامل در کارخانه تبیین شده است .
مدیر کارخانه البرز پلور ازوجود آزمایشگاه های مجهز در شرکت برای سنجش کیفیت محصول نهایی خبر می دهد و اشاره می کند و می گوید تولید محصول بابالاترین کیفیت و استاندارد ها با به کار گیری از مدرن ترین ماشین آلات و کنترل کیفی روزانه محصول یکی از مجهزترین آزمایشگاه های آب تعهد و رسالت سازمانی البرز پلور است . و این کارخانه باعدم مجاورت باکارخانجات صنعتی و صنایع آلاینده و همچنین وجود ذخایر زیرزمینی آب باکیفیت موجب شده که آب معدنی میوا درسطح برندهای مشابه جایگاه ممتازی رادر کشور درمیان مصرف کننده گان پیدا کند .
احمدی درپایان باتوجه به اینکه این شرکت ۱۰ درصد آب شرب بسته بندی کشور را تولید می کند از مسولین در خواست کرد که نسبت به مشکلات و دغدغه های تولید کننده گان توجه بیشتری نمایند تاسرمایه گذاران که تمام هم و غم خودرابرای تولید و اشتغال قرار داده اند سرخورده نشوند و موجب شکوفایی و آبادانی منطقه و کشور شوند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *