علی داوودی

داوودی : شهر آمل و خانواده ام خط قرمز های من هستند

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز : مهندس داوودی شهردار شهر آمل در نشست خبری با  مدیران و خبرنگاران رسانه های مکتوب و پایگاه های خبری این شهرستان گفت :  از حضور شما فعالان رسانه تشکر می کنم و انتظار دارم به صورت فصلی این نشست ها برگزار بشود و در شروع صحبت هایم بگویم که سیاسی نیستم و سیاسی بازی را هم بلد نیستم

وی در پاسخ به سوالی درباره انتصابات اخیر چند مدیر در شهرداری آمل گفت : در رابطه با جابجایی نیروها و انتصابات اخیر باید بگویم انتخاب من انتخاب درستی بود و هر جایی را که تغییر داده ام تشخیص دادم که کار بهتر انجام می شود و از طرفی برآیند نیاز بود که تِغییر و تحول بشود و خودم جوابگوی جابجایی صورت گرفته در مجموعه شهرداری هستم .

مهندس داوودی در پاسخ به سوالی درباره مشکل زباله و پسماند آمل  مطرح کرد  : زباله یک مشکل چند متغیره هست و همه شهرداران زحمت کشیدند اما همچنان معضل زباله باقی مانده و ادعا کردن در باره حل زباله گزافه گویی است و تمام تلاشم بر این است تا مشکل زباله را حل و فصل بکنیم و به نظرم عزم راسخی وجود دارد که مشکل زباله حل بشود و از این وضعیت بیرون بیاید  و از طرفی هم این نکته را اضافه بکنم که اگر مشکل زباله را حل بکنیم فکر می کنم بسیاری از مشکلات اداری از دوش من برداشته می شود و حل مشکل زباله کار راحتی نیست.

سکاندار شهرداری آمل در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه شهر آمل برای من و مجموعه شهرداری مهمتر از همه چیز است  یاد آور شد : در حوزه نظارت و آموزش ضعیف هستیم و باید این مشکل مرتفع بشود و منکر عیب و ایراد در انجام آسفالت خیابانهای شهر نیستیم و باید این نقیصه برطرف بشود.

مهندس داوودی ادامه داد : در رابطه با تولید فرآیند آسفالت مشکل های فراوانی وجود دارد و به عنوان مثال کیفیت قیر در ۱۰ سال قبل با الان تفاوت زیادی دارد و همین اتفاق کیفیت کار را بسیار پایین می آورد و البته در حوزه نظارت همانطور که گفتم ایراداتی وجود دارد که باید برطرف بشود.

شهردار آمل در مقابل تحسین یکی از خبرنگاران بر آملی بودن شهردار تصریح کرد :انتخاب شهردار توسط شورا حق شورا هست و به این نظر باید احترام گذاشت .

شهردار آمل  با اشاره به اینکه همه شهرداران می آیند تا شهر را آباد بکنند یاد آور شد : موانع و مشکلات باعث می شود تا نتوانند یک طرح و چشم انداز خوبی از شهر را به مرحله اجرا در بیاورند .

مهندس داوودی گفت : برای تعریض خیابان امام رضا ع حدود ۲۷۰ و یا کمی بیشتر پلاک  هست که حدود ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا این طرح به سر انجام برسد و کار مقطعی دردی را از مشکلات تردد خیابان امامرضا ع حل نمی کند

وی درباره کاهش حجم  ترافیک خیابان شیخ فضل الله نوری مطرح کرد : با انتقال بازار روز جاده نور مشکلات ترافیکی آن منطقه تا حدودی حل خواهد شد.

شهردار آمل در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دلیل دستگیری یک پیمانکار توسط اداره اطلاعات آمل گفت : تخلف پیمانکارآسفالت بود که در دست پیگیری قرار دارد .

این مسوول  با بیان اینکه خط قرمز من خانواده  و شهرم هستند : تصریح کرد از هیچ خبرنگاری شکایت نخواهم کرد و پاسخ هم نخواهم داد مگر به خط قرمز ها وارد شوند.

داوودی تصریح کرد : خط قرمز شهردار آمل اتهام زدن و تهمت زدن توسط دیگران است که شدیدا از اینگونه حرکات ناراحت می شوم

وی درپاسخ به سوال خبرنگاری در باره ساخت غیر قانونی یک ساختمان در آفتاب 42 گفت :  آنچه که در خیابان آفتاب ۴۲ اتفاق افتاده این است که خلاف دارد و البته قابل تفصیل بوده که از همه جهات نظارت جدی وجود دارد تا باعث بروز گرفتاری های دیگر نشود و در رابطه با بلوار ولایت جنوبی واقعیت این است اگر قرار است اتفاقی بیفتد این است که از جاده نور تا کوچه راهنمایی و رانندگی مسیر جدید بازگشایی بشود.

همچنین شهردار آمل از ارایه خدمات رفاهی برای همه کارکنان شهرداری و بر اساس ضوابط و قوانین خبر داد و اظهار داشت :  شاید نتوانیم برای نیروهای حجمی و … خدمات رفاهی انجام بدهیم اما نظر شخصی ام این است که در حد توان و امکانات موجود برای همه همکاران خودم در مجموعه شهرداری بتوانم قدمی را  بردارم.

گفتنی است: این نشست خبری با هماهنگی خانه مطبوعات و روابط عمومی شهرداری آمل صورت گرفته و از تلاش آقای نامدار بابایی مدیر سابق و با اخلاق روابط عمومی شهرداری قدردانی و آقای رحمان زاده به عنوان مدیر جدید روابط عمومی شهرداری به حاضرین معرفی شد.

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *