تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحدآیت‌الله آملی و انجمن حامیان علوم و فناوری و نوآوری استان مازندران امضا شد .

 

دکتر حامد برجسته رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی  مطرح کرد : مرکز رشد و فناوری واحد آیت اله آملی مرکز حمایت از نخبگان استان مازندران است و هدف از این تفاهم‌نامه، استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان‌یافته بین دانشگاه و انجمن حامیان علم و فناوری استان مازندران به منظور برطرف کردن بخشی از  نیازهای متقابل به خصوص نخبگان منطقه ما می‌باشد.

وی با اشاره به نشست اخیر جمعی از  نخبگان کشور با رهبر انقلاب بیان کرد :  از نظر رهبری فرزانه  انقلاب نخبگان نور چشمان ملت هستند که  وظیفه آنها یافتن راه‌حل‌های علمی برای مشکلات مختلف کشور است .

برجسته با بیان اینکه تفاهم همکاری بین دانشگاه و انجمن حامیان علمن و فناوری قدمی برای رفع برخی مشکلات برای نخبگان منطقه ماست، تصریح کرد : وقتی جامعه علمی و نخبگان کشور می توانند برای مشکلات راه حل پیدا کنند که حداقل امکانات را برای آنها فراهم کنیم .

برجسته با اشاره به نگاه واقع گرایانه و با برنامه مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع مشکل نخبگان اظهار کرد: اقدام پسندیده انجمن حامیان علم و فناوری استان مازندران که دفتر مرکزی آن در آمل با حضور چهره های خوشنام و نیکوکاران آملی راه اندازی شده است برای جامعه علمی منطقه بسیارامید بخش است .

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحدآیت‌الله آملی با اشاره به دستاوردهای اخیر این واحد دانشگاهی بیان کرد : هر دستاوردی در سطح شهرستان آمل بدون همدلی و همراهی همه دستگاه ها امکان پذیر نیست و ما از مسوولان سطح شهر و شهرستان به خاطر توجه ویژه شان به دانشگاه در دوره اخیر قدرشناسی می نماییم .

اولین تفاهم نامه انجمن حامیان علم مازندران با دانشگاه آیت الله آملی منعقد شد

عطا الله حیدرزاده رییس هیات مدیره انجمن حامیان علوم و فناوری و نوآوری استان مازندران در این نشست با قدردانی از تلاش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت اله آملی در تولید علم و حمایت از نخبگان تصریح کرد : اولین تفاهم همکاری انجمن حامیان علم با این واحد دانشگاهی منعقد شده است و این به خاطر فعالیت های موثر این دانشگاه در سطح منطقه بوده است .

حیدرزاده مطرح کرد : جمع­آوری سرمایه از سرمایه­گذاران به منظور ساخت و به بهره­برداری رساندن انواع پروژه­های دارای توجیه اقتصادی، انجام اقدامات لازم برای فرهنگ­سازی و ترویج علم، فناوری و نوآوری در سطح شهرستان و استان،حمایت از برگزاری جشنواره حل مسئله و تعیین جایزه علم و فناوری و نوآوری برای تشویق و تقویت رقابت­های علمی و فنی بخشی از فعالیت های برنامه های انجمن خواهد بود .

وی اضافه کرد : انجمن حامیان علم وفناروی استان مازندران می تواند حلقه واسطی بین دانشگاه و نخبگان و صنعت باشد تا چرخه تولید علم و تبدیل ان به ثروت به خوبی شکل گیرد .

عطر فعالیت نخبگان جامعه را معطر می کند

سعید همایونی مدیرعامل انجمن حامیان علم و فناوری استان مازندران مطرح کرد : نخبگان مانند گلهایی هستند که نیازمند مراقبت و توجه اند و درصورتیکه ما وظیفه خود را به درستی انجام دهیم عطر و بوی خوش اثر و فعالیت آنها مشام جامعه را معطر به تولید علم و دستاورد های علمی و پیشرفت خواهد کرد .

همایونی مطرح کرد : هدایت پژوهش­ها در مسیر کاربردی و بهره­گیری از نتایج پژوهش­های انجام‌شده در راستای بهبود تولید محصول یا خدمات و زمینه­سازی برای ایجاد شرکت­های دانش بنیان از نتایج تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و انجمن خواهد بود .

دغدغه شورای شهر ایجاد وفاق و همدلی در کل مجموعه شهری است

حسن مجیدی کیا رییس شورای اسلامی شهر در نشست مشترک حامیان علم و فناوری مازندران با دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت اله آملی گفت: دغدغه شورای شهر ایجاد وفاق و همدلی در کل مجموعه شهری می باشد.

مجیدی کیا مطرح کرد: شورای شهر با دعوت از مسئولین رسمی و غیررسمی به صحن علنی شورا در حال ایجاد وحدت رویه در مجموعه شهری می باشد.

وی با بیان اینکه دلخوری مسئولین شهری از هم باعث ایجاد ضعف در شهر می شود که قلب انسان را به درد می آورد، تصریح کرد: آمل به رغم داشتن ظرفیت های بسیار به دلیل عدم همراهی مسئولین برخی از فرصت ها را از دست داده است.

رییس شورای شهر آمل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی برای ما ارزشمند بوده و ما هم وظیفه داریم با تمام بضاعت و توان شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی باشیم تا بتوانیم برای تربیت نسل آینده از ظرفیت های این مجموعه استفاده کنیم.

وی در پایان از تمامی مسئولین دانشگاه آیت الله آملی بابت سفر سفیر یمن و اطلاع رسانی به موقع به شورای اسلامی شهر و رایزنی مسئولین شهری با سفیر یمن برای پیشبرد اهداف شهری تشکر و قدردانی کرد.

متن خبر نگرش نگاه واقع‌گرایانه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع مشکل نخبگانword

متن خبر نگرش نگاه واقع‌گرایانه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع مشکل نخبگانpdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *