رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در آمل تا پایان امسال

به گزارش هرازنیوز ، آنتن دهی نامناسب تلفن های همراه یکی از مشکلاتی است که طی سالیان اخیر مورد شکواییه شهروندان برخی مناطق شهرستان قرار گرفته است. مشکلی که برای آن دلایلی همچون عدم اجازه شهروندان برای نصب آنتن های مخابراتی در مجاورت محل سکونتشان و عدم امکان ورود تجهیزات مورد نیاز به کشور بخاطر تحریمها ذکر شده است.
با دستور علیرضا شریعت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در راستای حل این مشکل و پاسخ به مطالبه بحق شهروندان، جلسه ای با حضور اصغرپور مدیرکل مخابرات استان، فلاح مدیرکل ارتباطات مازندران، حق شناس معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشداران بخشهای لاریجان، دابودشت، مرکزی و امام زاده عبدالله، مدیر مخابرات شهرستان و کارشناسان مربوطه در دفتر فرماندار برگزار شد.
شریعت در این جلسه ضمن اشاره به لزوم توجه ویژه به زیرساختهای دیجیتال گفت: در عصری زندگی می کنیم که با توجه به گستردگی مبادلات و مناسبات در فضای مجازی این ابزار به یکی از ضرورتهای زندگی بشر بدل شده است و باید بپذیریم که فضای مجازی امروزه دیگر فضایی حقیقی است تا جاییکه بعد از انقلاب مهندسی ژنوم باید بگوییم انقلاب دیجیتال رخ داده است.
وی در ادامه به شکایت شهروندان از عدم آنتن دهی نامناسب در برخی مناطق شهرستان اشاره و بیان داشت: در عصر ارتباطات برخی شهروندان ما مجبورند در نقاط مختلف ساختمان یا محل کارشان جابه جا شوند تا شاید به آنتن دهی مناسب دست یابند.
شریعت همچنین مشکل آنتن دهی هنگام پیک ورود مسافران به مازندران را مشکل دیگری دانست که با توجه به خطرات بالقوه موجود در جاده کوهستانی هراز، رفع آن بسیار حیاتی است و از این رو می بایست بصورت ویژه برای حل معضل آنتن دهی تلفن همراه در آمل همت گماشت.
در ادامه جلسه و با پیگیری فرماندار مقرر گردید ۸ عدد B T S به آمل اختصاص یابد که سه عدد آن در پاییز و پنج عدد دیگر تا زمستان سال جاری در محلهای مربوطه نصب گردد که با این کار مشکل آنتن دهی تلفن همراه تا پایان سال رفع خواهد شد.
همچنین برای بخش لاریجان نیز دستور حفاری و نصب فیبر نوری صادر گردید تا مشکل این بخش از شهرستان نیز در آینده ای نزدیک حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *