دفاع مقدس

پیام ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران بمناسبت هفته دفاع مقدس
امر به معروف و نهی از منکر پیام مشترک رزمندگان دفاع مقدس
برپا داشتن امر به معروف و نهی از منکر، تجلی ایثار و شهادت طلبی، از خودگذشتگی در راه دفاع از آرمان های انقلاب و هویت ملی و مذهبی و پشتیبانی از امام و ولی فقیه زمان مهمترین پیام فرماندهان و رزمندگان ایرانی بود که در طول 8 سال دفاع مقدس به عینیت درآمد.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران بمناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، پیامی صادر نمود که متن کامل آن به شرح ذیل می باشد:
این جنگ(دفاع مقدس)، یک جنگ دفاعی بود. جنگ دفاعی با جنگ تهاجمی فرق دارد؛ جنگ تدافعی و دفاعی، محل بروز غیرت و تعصب و وفاداری عمیق انسانها به آرمانهایی است که به آنها پایبند است. (مقام معظم رهبری)
31 شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت دلیرمردان و شیر زنانی است که با از خودگذشتگی و ایثار جان و مال خود در راه حراست از کیان و تمامیت ارضی این مرز و بوم تلاش های چشمگیر نمودند.
دوران دفاع مقدس برای میهن اسلامی ما یادآور پیدایش تفکر ناب بسیجی، رویش جوانان مومن و انقلابی، اعتماد به نفس و خودباوری، رشد صنایع دفاعی، بلاغت فضایل اخلاقی، کسب تجارب نظامی و دفاع از موجودیت اسلام و انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور است که می توان از آنها به عنوان ارزشمندترین دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس نام برد.
رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با اطاعت محض از امام زمان خویش، پشتيبان ولايت فقيه ماندند تا به کشورمان آسيبي نرسد و با وحدت و همدلی و تأسی از شهدای عاشورای 61 هجری شعار “ما مقتدریم” را به رخ جهانیان کشاندند و دشمن بعثی و تا بن دندان مسلح را علیرغم حمایت های همه جانبه استکبار جهانی، پشت مرزهای این مملکت زمین گیر نمودند.
تردیدی نیست زمانی که رزمندگان و مدافعان اسلام توطئه استعمارگران و غاصبان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران را در دوران دفاع مقدس به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور تبدیل کردند، امروز نیز مدیران و مسئولین نظام اسلامی موظفند با روحیه جهادی و خدمت صادقانه به مردم که مصداق حقیقی امر به معروف و نهی از منکر در عصر و زمان ما می باشد، از دستاورد‌های ارزشمند دفاع مقدس پاسداری و حراست نمایند.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته نورانی دفاع مقدس که همزمان شده با ایام اربعین سید و سالار شهیدان، در مقابل مجاهدت و ایثار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام شهیدان که حسینی وار در مقابل یزیدیان عصر و زمان خود ایستادند و پرچم هیهات من الذله را در جای جای این آب و خاک به اهتزاز درآوردند، سر تعظیم فرود آورده و ضمن تجدید بیعت با امام و ناخدای باخدای کشتی انقلاب حضرت امام خامنه ای اعلام می دارد که راه نورانی جهاد و شهادت را تا آخرین نفر و آخرین قطره خون ادامه خواهد داد.
سلام بر سرور و سالار شهیدان، چراغ روشن همه‌ی نسل‌ها و دوران ها و سلام بر همه‌ی شهیدانی که در راه او قدم نهادند.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران
31 شهریور ماه 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *