شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

پاسخ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل به فرافکنی عده ای در برخی رسانه به جهت فرار از پاسخگویی و ایجاد انشقاق

 

  1. تاکید و توصیه به برخی رسانه ها پیرامون صداقت در گفتار و نشر واقعیتهای موجود در جامعه
  2. روشنگری و بیان بخشی از ناگفته های اقدامات شهردار سابق با موضوع جذب نیرو
  3. تبیین و روشنگری بخشی از اقدامات انجام شده با هدف انشقاق بین نیروهای انقلابی با بهره گیری از ابزار رسانه ای در آمل
  4. طرح سوال از این افراد به خاطر فرار از پاسخگویی به شهروندان شریف پیرامون دلایل اصرار و فشار بر ابقای شهردار قبلی وتناقض گویی در اعلان مواضع

هوالستّار

با سلام و ادای احترام و تسلیت و تعزیت سالروز شهادت نازدانه حضرت اباعبداله الحسین (حضرت رقیه خاتون «س») به محضر شریف مردم شریف و اهل بیتی شهرستان آمل. اخیراً برخی از رسانه ها در فضای مجازی ژست مدعی به خود گرفته که نیاز به تامل بوده فلذا به جهت تنویر افکار عمومی و بیان چکیده ای از حقایق مطالبی را ذیلاً جهت استحضار مطرح می نمائیم.

1-  صداقت در گفتار و نشر واقعیت های موجود جامعه یکی از ارکان و شاخصه اصلی مدیران محترم رسانه بوده که عمداً یا سهواً بنا به دلایلی توسط عده ای از رسانه مورد نظر در این شهرستان کم توجهی شده است.

2- مطلب مطروحه و نشر آن توسط رسانه مورد نظر (جذب چند نیرو در استان و پرداخت حقوق از شهرداری آمل) در زمان مسئولیت مدیریت شهری سابق مورد حمایت شما صورت پذیرفته که بعد از جدا شدن ایشان از شهرداری بر اساس تصمیم اعضای محترم انقلابی و جهادی شورای شهر فعلی، شما از ایشان بعنوان مدیر انقلابی و جهادی یاد میکردید و با تمام توان در فضای مجازی ثناگو، مبلّغ و مشفّق وی بوده اید اکنون بجای پاسخگویی به شهروندان محترم در ارتباط با این اقدام و فضاسازیهای آن مقطع در مقام مطالبه برآمده اید، به تعبیری مسیر فرار به جلو را در پیش گرفته اید تا از پاسخگویی بر حذر باشید. اما حافظه بیدار امّت شهید پرور آمل نسبت به اظهارات و فضاسازیهای آن مقطع زمانی ازسوی شما گواه صادقی بوده و پاک نخواهد شد.

3- کشف حقیقت و بررسی این مطلب (جذب چند نیرو در استان و پرداخت حقوق از شهرداری آمل ) کار جمعی اعضای محترم انقلابی و جهادی شورای محترم اسلامی فعلی می باشد. در نتیجه همه اعضا در این ارتباط ایفای نقش نموده اند. لازم به توضیح است که موضوع حادث شده توسط ریاست انقلابی و جهادی شورای اسلامی شهر برادر ارزشمند آقای مجیدی کیا در دست پیگیری بوده، اما بنا به دلایلی رسانه ای کردن مطلب موصوف را فعلا به مصلحت شهرداری ندانسته تا فضای حاکم به التهاب کشیده نشود.

4- برادر انقلابی و جهادی جناب آقای محمدپور عضو محترم شورای شهر فعلی در ردیف منتخبین 32 نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل بوده که در بین این 32 نفر، 9 نفر از کسانی که در کمیته ارزیابی بر اساس شاخصه های تعریف شده بالاترین امتیاز را توسط اعضای کمیته کسب نمودند معرفی گردیدند. لازم به توضیح است که اعضای کمیته نمایندگان برخی تشکّلها و گروههای انقلابی شهرستان بودند مع الوصف برادر یاد شده (آقای محمدپور) هرگز جدا از شورای ائتلاف نبوده و در قبال عملکرد مثبت و تا زمانیکه متخلّق به این روحیه انقلابی و جهادی باشد همچون سایرین از حمایت منطقی این تشکیلات برخوردار بوده و خواهند بود. حمایت از مطالبه گران و عدالتخواهان را وظیفه خود می دانیم اما باید دقت کرد که نتیجه کار موجب اصلاح امور شود، نه صرفا یک حرکت رسانه ای که زمینه انشقاق را ایجاد کند.

5- مطلب قابل پیگیری حادث شده در زمان شهردار محترم سابق، مورد حمایت معنادار رسانه مورد نظر بوده که توسط شورای محترم شهر قبلی انتخاب گردیدند. سوال اینجاست شما به جای پاسخگویی به شهروندان معزّز در فضای مجازی به جهت حمایت هاتان از آن اقدامات  چرا امروز تشکیلات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را خطاب داده اید. این در شرایطی است که این تشکیلات در چند نوبت موضع رسمی اش را پیرامون انتخاب شهردار انقلابی, جهادی, متعهد, توانمند, متخصص و بومی در فضای مجازی اعلان نموده که این رویکرد و نظریه منطقی عصبانیت برخی را به همراه داشته و همچنان به اشکال مختلف ادامه دارد. (دلایل حمایت جدی رسانه مورد نظر و هجمه و عصبانیتشان در قبال این رویکرد شورای ائتلاف جای تامل زیاد دارد. که داوری در محضر شهروندان شریف و بصیر آمل گذاشته میشود.)

6- با توجه به ماهیت جمعی بودن تصمیم گیری ها در شورای شهر، به جهت جلوگیری از هرگونه تفاسیر غیر واقع و نشر آن در فضای مجازی و ایجاد التهاب در شهر, پیشنهاد می شود در صورت صلاحدید همچون ادوار گذشته شورای اسلامی، اعلان مواضع کلی شورا و سایر اخبار و رویدادهای مرتبط به شورا و شهرداری توسط ریاست معزّز شورا یا سخنگوی محترمه یا روابط عمومی محترم شورای اسلامی مصاحبه و اطلاع رسانی شود.

7- به لحاظ رعایت اخلاق تشکیلاتی به همین مقدار بسنده نموده و دوستان مخاطب را به رعایت بیش از پیش اخلاق اسلامی, واقع نگری, داوری منصفانه, بیان حقایق, ایجاد فضای همدلی و احترام بیشتر به اصول ارزشمند رسانه ای دعوت می نماییم.

خدایا چنان کن سرانجام کار                  تو خوشنود باشی و ما رستگار

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل

One thought on “پاسخ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان امل به فرافکنی عده ای در برخی رسانه به جهت فرار از پاسخگویی و ایجاد انشقاق”
  1. متاسفانه یک عده از سر جهل و یک عده از سر عمد دارن از شهردار قبلی دفاع میکنن عده ایی میگن انقلابی بوده بسیجی بوده خانواده شهید بوده بسیار خوب اما آیا تخلفاتی که ایشان انجام داد سنخیتی با انقلابی بودن داره؟و عده ایی هم متاسفانه منافعشون با رفتن ایشون از بین رفت و دارن عقده گشایی میکنن. البته بعضی از کاندیداهای رد صلاحیت شده پشت ماجرا هستن فکر میکنن با این کارها می تونن آبروی رفته اشون رو برگردونن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *