کشف 5 کیلوگرم مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نوشهر
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر، در این شهرستان خبر داد.
به گزارش هرازنیوز ، سرهنگ”اکبر درویشی” با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهرافزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 5 نفر از فروشتدگان مواد مخدر در این شهرستان شدند .
وی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در 2 عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 5 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
سرهنگ درویشی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، برقراری امنيت پايدار، ايجاد آسايش و آرامش براي مردم ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شیوع اعتیاد در جامعه است .
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در خاتمه با قدردانی از تعامل خوب و اثر گذار مردم این شهرستان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، از آنان خواست: هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *