هراز نیوز :عضو كميسيون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي از نشست عصر امروز حاميان رياست علي لاريجاني در مجلس نهم خبر داد.

عزت الله يوسفيان ملا نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: نمايندگان به صورت خودجوش در حمايت از رياست علي لاريجاني بر مجلس نهم عصر امروز، ساعت 16 جلسه اي در محل مجلس قديم تشكيل مي‌دهند.

وي افزود:علي لاريجاني بعنوان مهمان به اين جلسه دعوت شده است.

اين منتخب مردم براي حضور در مجلس نهم  با اشاره به تلاش حاميان علي لاريجاني  براي تشكيل فراكسيون جديدي در مجلس نهم افزود: تعدادي از نمايندگان كه بدنه مجلس به حساب مي آيند درصددند فراكسيون جديدي به عنوان فراكسيون اصولگرايان “رهروان ولايت” در مجلس نهم تشكيل دهند.

یوسفیان‌ملا ادامه داد: در روزهاي گذشته برنامه‌ای در مدرسه شهید مطهری برگزار شد که در آنجا تعداد زیادی از نمایندگان به صورت خودجوش و در حمایت از آقای لاریجانی آنجا شرکت کردند.

5 thoughts on “نشست حاميان رياست لاريجاني در مجلس نهم”
  1. نخبگی و پختگی جناب لاریجانی در اداره و هدایت مجلس نسبت به سنوات ماضی خیلی بر جسته بود و قیام خودجوش نمایندگان خود حکایت از تواناییها سازمانی جناب اقای لاریجانی است اماّ ایراد گیریهای برخی از نمایندگان و دواهای بی مورد وگاه حزبی و منفعلت طلبانه بعضی از وکلا گاها” از منزلت و رتبت مجلس کاست بطوریکه ارایه حداقل یک مصوبه قوی برای خروج از بن بست ها طی دوره چها ر ساله کمتر دیده شد و این حکایت از افول مجلس در سنوات ماضی بوده که بعید است جناب حداد انرا جبران کند مگر جناب لاریجانی آیا نه چنین است !؟

  2. لاریجانی حداقل توانست کمی مجلس را به جایگاه اصلی نزدیک کند….
    حداد عادل مجلس رو با شعبه دفتر ریاست جمهوری استباه گرفته بود و کلا با ریاست جمهوری موافق بود …. در هر طرحی
    اینکه میبینیم این مجلس اخیر برخی کاستی ها در مقابل دول داشت به خاطر این بود که اولا مجلس هر طرحی رو که دولت میداد رو بی جهت قبول نمی کرد و اول مورد بررسی قرار می داد و این موجب تنش بین دو قوه می شد و از طرفی دولت هم به دلیل رویی که داشت زیر بار مجلس نمی رفت … وگرنه حداد خیلی کاری شاقی نمی کرد که تو اون وضعیت مجلس رو اداره می کرد….
    حالا فکر رئیس جمهور میاد تو مجلس به مجلس توهین میکنه
    در دوران ریاست حداد عادل چند بار وزیر استیضاح کردند و حالا بیایید ببینید در دوران لاریجانی چند بار …..
    از طرفی مخالفان ریاست لاریجانی بر مجلس، یک استدلال بی معنی دارند مبنی بر اینکه ریاست دو برادر بر دو قوه به صلاح کشور نیست!!!!!!! این واقعا حرف عجیب و خنده داری است
    مگر تا به حال که دو برادر بودند، مشکلی پیش آمد؟

  3. به جرات قسم میخورم این کلماتی که آقای یو سفیان گفته دیکته شده بود واز ایشان بعید است ؟؟؟؟؟ البته بخاطر وزیر دادگستری شدن ؟؟؟؟؟؟؟

  4. لازم به ذكر است جناب آقاي يوسفيان بارها توسط رياست محترم قوه قضاييه جهت تصدي وزارت دادگستري مورد پيشنهاد قرار گرفته شدند كه نپذيرفته اند چقدر خوش خياليت حمايت از علي لاريجاني حمايت از عقلانيت است هدايت مجلس هشتم با قوت دربسياري از مواقع حساس يادم نرفته حضرت آقا در جلسه با نمايندگان ازمواضع مجلس در مقابل فتنه اعلام رضايت نموده اند وبه طور ويژه از رياست مجلس تشكر نمودندمراجع قم هم نظرشان باآقاي علي لاريجاني بسيار نزديك است واين خود در انتخابات مجلس نهم نمود داشت اعتمادرهبري عزيز وانتخاب مجدد ايشان بعنوان عضو حقيقي مجمع تشخيص و…نشان حسن اعتمادرهبري ازايشان استاميدوارم نخبگان ملت بدون هيچ سياستزدگي ايشان رابراين مسند اقا نمايند البته حضور لاريجاني درمجلس خود جريان بسيار مهم وتصميم ساز در مجلس ميباشدومطمئنا قيا وقعودايشان در هر صندلي براي مصوبات تعين كننده است

  5. حاجي خيلي لطف كرديد آملي بازي در بياردني

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *