عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهر آمل با هدف افزایش توان تامین و مقابله با کمبود آب در نواحی شرقی شهر و بلوار امام رضا(ع) در ششمین روز هفته دولت آغاز شد.
در این مراسم مدیرعامل شرکت آبفامازندران ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: برای اجرای طرح آبرسانی عملیاتی شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه 50 لیتر در ثانیه ،اجرای یک حلقه چاه پیزومتری به عمق 100 متر، همچنین اجرای خط انتقال آب به طول 50 متر و قطر 250 میلی متر، اجرای خط انتقال نیرو و نیز تهیه و نصب پمپ، منصوبات و تابلو برق پیش بینی شد.
مهندس برارزاده افزود: برای اجرای این پروژه 18 میلیارد ریال اعتبار با بهره مندی جمعیتی بیش از3500 خانوار در نظر گرفته شد.
وی به تامین برق اضطراری تاسیسات آبرسانی در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: برای این منظور 4 دستگاه دیزل ژنراتور بر روی سه حلقه چاه و مجتمع آبرسانی کمکلا نصب و راه اندازی و یک دستگاه کانکس نیز با هدف حفاظت فیزیکی در محوطه چاه نصب شد.
مهندس برارزاده افزود: این پروژه درراستای پایداری برق تاسیسات آبرسانی به خصوص چاهها و ایستگاههای پمپاژ در شهر و روستا با صرف اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال اجراشد.

مدیر امور آبفا آمل اعلام کرد :

بهسازی یک حلقه چاه در آمل با افزایش دبی ۲۵ لیتر در ثانیه
مدیر امور آبفا آمل گفت: در راستای مقابله با تنش آبی در این شهرستان، چاه شماره یک پس از بازطراحی و تعویض الکتروپمپ با افزایش دبی ۲۵ لیتر در ثانیه ای وارد مدار شد
به گزارش هرازنیوز ؛ مهندس علی قبادی در گفتگویی با اشاره به عملکرد امور آبفا آمل در سه ماهه ابتدای امسال اظهار داشت: در حوزه مقابله با تنش آبی اقداماتی نظیر نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور به منظور تامین انرژی منابع تامین در زمان قطع برق در چاههای شماره ۱ و ۲۶ ، بازطراحی و بالانسینگ زون بندی و شیرهای توزیع آب سطح شهر و تذکر به مشترکین دارای پمپ مستقیم به شبکه جهت نصب منبع و یا جمع آوری پمپ مستقیم انجام شد.
وی  از رفع بیش از ۸۹۰ فقره شکستگی خطوط انتقال، شبکه و انشعابات توسط اکیپ اتقاقات طی این مدت در شهرستان آمل خبر داد و گفت : ۱۷۵۰ متر توسعه و اصلاح شبکه،۳۳۴ فقره نصب انشعاب ،۳۲۰ فقره تعویض کنتور خراب،۱۵ مورد نشت یابی همچنین تعمیر اساسی و بهسازی ۵ دستگاه پمپ ایستگاههای پمپاژ با هدف افزایش توان آبدهی ، تعویض و راه اندازی ۵ دستگاه الکتروموتور چاه به همراه نصب و راه اندازی ۴ دستگاه سیستم کلرزن و ۱۷ مورد تعمیر و تعویض دستگاههای کلر زن در سه ماهه ابتدای امسال صورت گرفت.
مهندس قبادی با اشاره به  ۱۴۱۲ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی کنترل کیفی آب افزود: بیش از ۴۰ هزار مورد کلرسنجی در نقاط مختلف تامین و توزیع آب حتی در منازل مشترکین و نیز شستشوی شبکه توزیع شهری به طول ۲۰۰۰ متر انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *