مواد مخدر

کشف مواد مخدر در ساری و نکا

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ، از کشف 15 کیلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان ساری خبر داد.
سرهنگ “علیرضا ثقفی”، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در ساری با خبر شدند .
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متهم را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ ثقفی از کشف 15 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: این سوداگرمرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
وی در ادامه، اعتياد را منشا بسياري از جرائم دانست و خاطرنشان كرد: جرائم متاثر از اعتياد از قبيل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودكشي، افسردگي و سرخوردگي، فروپاشي خانواده ها تنها بخشي از پيامدهاي اين پديده شوم است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

قاچاقچی مواد مخدر در نکا به دام افتاد
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از کشف یک کیلو و 500 گرم مخدر و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “قاسم عزیزی “، اظهار داشت: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، افزود: ماموران با هماهنگي قضائي ضمن دستگيري متهم در بازرسی از مخفیگاه وی یک کیلو و 500 گرم موادمخدر تریاک کشف كردند.
وی، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شد.
سرهنگ عزیزی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس براي مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان موادمخدر بيان داشت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با نیروی انتظامی است.

جمع آوری معتادان متجاهر در گلوگاه
فرمانده انتظامي گلوگاه از دستگیری 8معتاد متجاهر در اين شهرستان خبر داد.
هرازنیوز : سرهنگ “محمودکلوانی”  گفت: در راستاي مطالبه به حق شهروندان از پلیس و ارتقای احساس امنيت عمومی در بين شهروندان و به منظور پاکسازی مناطق آلوده و فضاهای عمومی، ، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح حوزه به مرحله اجراء گذاشته شد.
وي ادامه داد: در اجراي اين طرح 8معتاد متجاهر و پرخطرکه دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بودند از مناطق آلوده شهرستان جمع آوري و با هماهنگي مرجع قضائي تحويل كمپ ترك اعتياد شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه ضمن دستگیری 2خرده فروش از اقدامات دیگر این طرح در راستا ارائه گزارشات به موقع به مرکز فوريت هاي پليسي 110 خاطرنشان کرد: همکاري و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه مي شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *