علی نیک زاد

هفته خبرنگار را به خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و فعالان رسانه ای و به طور کلی اصحاب رسانه شهرستان آمل تبریک گفته و قدردان تلاش بی وفقه و قلم توانمند آنها هستیم.

در کنار هم و برای آینده ای زیبا و نورانی، فلش دوربین هایمان را آماده و نوک قلم هایمان را تراشیده ایم؛ باشد که تعالی فرهنگی، سیاسی، دینی و اجتماعی این ملت، بیش از پیش، خاری شود در چشم بدخواهان و بداندیشه ورزان، ان شاءالله.

یاد و نام و خاطره همه شهدا خصوصا شهید محمدسعید یزدان پرست لاریجانی “شهید آملی و شاخص رسانه مازندران” را هم گرامی می داریم و دعا می کنیم رهرو خوبی برای این شهدا باشیم.

علی نیک زاد
مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان آمل

 

شهید محمدسعید یزدان پرست لاریجانی به عنوان  شهید شاخص رسانه مازندران در سال ۱۴۰۰

  شهید سید مرتضی آوینی برای خود دستیاری داشت که اصلیتش بر میگردد به لاریجان آمل و در سال جاری از طرف سازمان بسیج رسانه مازندران به عنوان شهید شاخص رسانه مازندران انتخاب شد‌

شهید محمد سعید یزدان پرست لاریجانی، فرزند یحیی، در هشتم تیر ماه سال چهل و شش در خانواده ای مذهبی و از پدر و مادری آملی متولد شد. وی، پس از اخذ دیپلم در رشتۀ معماری هنرستان، به حوزه علمیه مجتهدی تهران رفت، اما چندی بعد عازم جبهه‌ های نبرد شد. سعید هزار و نهصد روز را در کردستان گذراند. پس از قطعنامه پانصد و نود و هشت، در کنکور سراسری پذیرفته و در سال شصت و هشت، در رشتۀ معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت مشغول تحصیل شد. او از سال هفتاد در شرکت مهندسی مشاورین فعالیت داشت و آخرین پروژه‌ ای که در آن فعالیت کرد طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم بود. سعید در هیجدهم فروردین سال هفتاد و دو به منظور تهیه فیلمی مستند از تفحص شهدا با گروه روایت فتح، به فکه رفت و دو روز بعد به همراه شهید سید مرتضی آوینی در آسمان شهادت اوج یافتند.

شهید یزدانپرست

One thought on “شهید محمدسعید یزدان پرست لاریجانی “شهید آملی و شاخص رسانه مازندران”
  1. سلام بنده افتخارحضوردرجبهه کناربرادرشهیدیزدان پرست راداشتم مدت 20ماه کنارهم بودیم خداوندشهدای جنگ تحمیلی راباشهدای صدراسلام محشوربفرمایدمالیاقت شهادت نداشتیم 703روزدرخط مقدم جبهه زیرباران خمپاره وبمبهای رژیم بعث بودیم نهایتأپیروزشدیم یاران چه غریبانه رفتن ازاین خانه..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *