بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان آمل به مناسبت روز معلم

*♤هو العالم♤*
امام خمینی(ره) کلید سعادت و شقاوت جامعه را دردست معلمان دانسته، و بر این عقیده بوده که همه سعادت ها و همه شقاوت ها انگیزه اش از مدرسه هاست و کلیدش [در] دست معلمین است. این معلمان هستند که می توانند استقلال مملکت را حفظ کنند. اگر در تربیت اعوجاج باشد مملکت از دست می رود.
رسالت راستین معلم ، رسالت پاک انبیاست. معلم، آنگاه که جز انسان سازی و کمال بخشیدن هدفی ندارد، همسایه انبیاست. رسول راستی و درستی و سفیر صداقت و سرفرازی است. معلم کسی است که تشنگان معرفت و دانش را به آب حیات می رساند. خدا معلم است و 124 هزار رسول ، همه اولیا و پاکان و برگزیدگان، که قله های آفتابی و دور دست های روشن را فرا چشم انسان می نشانند ، معلم اند . اگر ما قدردان معلم نباشیم، خوبی، زیبایی، عظمت و فضیلت را نادیده گرفته ایم.
دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت علامه استاد شهید آیت اله مرتضی مطهری ره که امام خامنه ای در اوصافش فرمودند ؛ کمتر کسی و کمتر اندیشمندی را مانند استاد شهید مطهری می‌توان یافت که با این ظرفیت فکری و روحی مشغول به کار باشد. آثار استاد شهید مطهری مبانی فکری نظام جمهوری اسلامی ایران است.
این روز و تقارن آن با روز معلم ، بر مقام عظمای ولایت ، خانواده های معظم شهدا خاصه معلمان زحمتکش و فرهیختگان خجسته باد.
در پایان ضمن سپاس از همه ی کاندیداهایی که برای حضور در عرصه ی مدیریت شهری ثبت نام نموده اند ، شایسته است از اقدام انقلابی و تلاش شبانه روزی دستگاه محترم نظارت و مساعی و دقت نظر دستگاه محترم اجرایی خاضعانه تشکر و سپاس گذاری نمائیم.
وعده ی دیدار روز بیست و هشتم خرداد ماه سال هزار و چهارصد با حضور پرشور و با بصیرت در انتخابات.
*☆شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آمل☆*

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان آمل به مناسبت روز معلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *