عرضه هر گونه مرغ به صورت قطعه شده ممنوع است

 

عرضه هر گونه مرغ به صورت قطعه شده ممنوع است

به گزارش هرازنیوز ، مهندس حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر گفت : بر اساس مصوبه قرارگاه ساماندهی مرغ کشور تا اطلاع ثانوی عرضه هر گونه مرغ قطعه شده در سطح فروشگاه های کشور ممنوع می باشد.

وی گفت: این تصمیم از امروز 14 فروردین ماه اجرایی شده و با توجه به اینکه طی این دو سه روز این مسئله را به اتاق های اصناف سراسر استان اطلاع رسانی کرده ایم با هر واحد صنفی که بخواهد مرغ را به صورت قطعه شده به فروش برساند برخورد قانونی خواهد شد.

او افزود: بر اساس تصمیم گرفته شده در قرارگاه ساماندهی مرغ کشور قیمت مصوب مرغ هر کیلو 24900 تومان اعلام شده و هر گونه قیمت بیش از این مبلغ تخلف بوده و برای متخلفین تشکیل پرونده و اعمال قانون خواهد شد.

رئیس سازمان صمت در ادامه به دیگرتصمیم قرارگاه ساماندهی مرغ کشور اشاره و اظهار داشت: بر اساس مصوبه این ستاد، تنظیم بازار مرغ به وزارت جهاد و کشاورزی محول شده است.

مهندس قوانلو یادآورشد: در اجرای نظارت هرچه بیشتر در حوزه مرغ، بازرسان این سازمان به همراه بازرسان سازمان جهاد و برخی دیگر از دستگاههای اجرایی بصورت شبانه روز در واحدهای کشتارگاه مرغ سراسر استان مستقر شده اند.

وی با تاکید بر اینکه هیچگونه کمبودی در عرضه مرغ وجود ندارد، به سوء استفاده هایی که طی این مدت از سوی واحد های مرغداری ، کشتارگاهها و واحدهای صنفی شده پرداخت و اعلام کرد: بیش از  160 مورد تخلف با ارزش بیش از 6 میلیارد تومان در کمتر از یک ماه در حوزه مرغ شناسایی و پرونده آنها جهت صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران در پایان از عموم شهروندان عزیز مازندرانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا ، گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور ، احتکار و … مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *