هراز نیوز – محمد حسینی – اولین کتاب مربوط به جنبش تسخیر وال استریت با نام « تسخیر وال استریت، داستان جنبشی که امریکا را دگرگون کرد» به انتشار رسیده و  در نمایشگاه کتاب به علاقمندان ارائه می شود.

کتاب تسخیر وال استریت اولین کتابی است که معترضان امریکایی درباره جنبش خود تدوین کردند و در ماه دسامبر سال گذشته میلادی به بازار کتاب امریکا ارائه شد . در این کتاب که در واقع گزارش اقدامات و  اتفاقات سه ماه اول فعالیت معترضان در امریکاست ، درباره نحوه فعالیت ، شکل گیری و گسترش یافتن اعتراضات به سراسر امریکا و اعمال وحشیانه پلیس در برابر معترضان اشاره شده است .

در این کتاب همچنین به نقش گروههای اجتماعی ، اتحادیه های کارگری و دانشجویی و هنرمندان و اقشار مردمی در شکل گیری جنبش تسخیر اشاره شده و درباره تاثیر پذیریهای این جنبش از انقلاب مردم مصر نیز بحث هایی مطرح شده است .

این کتاب با ترجمه ثمانه اکوان، توسط انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی روانه بازار شده و قرار است در نمایشگاه کتاب برای اولین بار عرضه شود

One thought on “انتشار اولین کتاب جنبش تسخیر وال استریت در ایران”
  1. 1) این دخالت تو امور کشورهای دیگه نیست؟
    2)خیلی جالبه که تفکر ما از وال استریت با اون حقیقت وال استریت کاملا متضاده! من به تمام اشنا میگم اونجا چه خبره…میگن چند نفر به خاطر اینکه اون چیزایی که قبلا داشتن مثله هزینه درمان و …. الان ندارن اومدن میگن بهمون بدین!
    ایران میگه مقابله با سرمایه داری…یعنی خنده دار تر از این تحلیل ندیدم…کاش جای گول زدن مردم خودمون واقعیت رو بگیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *