احمد نیک خواه

 

آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیر عمد در آستانه سال نو

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ، دکتر احمد نیک خواه رییس شورای شهرستان مطرح کرد : همزمان با فرارسيدن عيد باستاني نوروز و حلول سال ١٤٠٠ خورشیدی با استعانت از پرورگار سبحان، ۲۰ زنداني جرايم غير عمد در آمل، به ارزش ۲ميليارد ريال از سوی يك خير آملي ساكن تهران آزاد خواهند شد.

نیکخواه گفت : این نیکو کار آملی قصد کار خیری داشتند که با توجه به اهمیت آزادی زندانیان غیر عمد با درخواست شورای شهرستان موافقت کردند و بر بنده منت گذاشتند.

وی ادامه داد : با این اقدام خیر خواهانه ۲۰ زندانی عزیز شب سال تحویل کنار خانواده هایشان خواهند بود.

نیکخواه تصریح کرد : آملی ها ثابت کردند در امور خیر ، نوع دوستی همیشه طلایه دار بوده اند و این اقدام خداپسندانه نیز نه تنها برای این ۲۰ خانواده بلکه خبری مسرت بخش و امید آفرین برای همه مردم کشور است .

نیکخواه گفت : این نیکو کار آملی هر ساله با آزاد سازی زندانیانی در آستانه سال نو در تهران بهار را در قلب خانواده‌ هایشان شکوفا می نمود که با توجه به اهمیت آزادی زندانیان غیر عمد با درخواست شورای شهرستان موافقت نموده و بر بنده منت گذاشتند.

وی ادامه داد : با این اقدام خیر خواهانه قریب به ۲۰ زندانی عزیز شب سال تحویل کنار خانواده هایشان خواهند بود.

نیکخواه اضافه کرد : آملی ها ثابت کردند در امور خیر ، نوع دوستی همیشه طلایه دار بوده اند و این اقدام خداپسندانه نیز نه تنها برای این ۲۰ خانواده بلکه خبری مسرت بخش و امید آفرین برای همه مردم کشور است .

احمد نیک خواه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *