انقلاب اسلامی یک انقلاب فاطمی و زینبی در طول تاریخ است

 
سرپرست معاونت آموزشهای عمومی و مهارتی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در نشست هم اندیشی با کارکنان زن این مجموعه مطرح کرد:انقلاب اسلامی یک انقلاب فاطمی و زینبی در طول تاریخ است و بانوان نقش کلیدی در پیروزی و تداوم انقلاب ایفا کرده اند.

روزبه نصیری آملی به بیانات رهبر انقلاب درباره نقش زنان در جبهه اتقلاب اسلامی تصریح کرد:وظیفه دانشگاهیان این است که نگذارند حضور نمایان زنان فعال در جبهه انقلاب اسلامی کم رنگ و کم فروغ شود.

وی با یادآوری تلاش رسانه های استکباری برای تضعیف باورهای دینی تصریح کرد:دشمن در تلاش است تا بر اساس تفکر سرمایه داری زن مسلمان را محدود و منزوی و ستم دیده نشان دهد در صورتی که امروز در جامعه ایرانی برای مثال در همین دانشگاه آزاد اسلامی شاهد حضور زنان کارآمد، متدین و صاحب فضل و دانش هستیم که علاوه بر وظیفه سنگین مادر بودن و همسر داری در سطح جامعه اثر گذارند.

نصیری با یادآوری اینکه الگوی زن مسلمان حضرت زهرا (س) است بیان کرد:چه مقامی بالاتر از این که ایشان حجت خدا به ائمه طاهرین است و از یک طرف هم گفتگو با فرشتگان و از سویی فرشته نجات در طول تاریخ است.

وی با تجلیل از کارآمدی و تعهد کارکنان زن حوزه معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی مطرح کرد:یکی از وظایف ما در دانشگاه این است که مانند حضرت زهرا (س) صحنه انقلاب و سنگر دفاع از انقلاب و ولایت را خالی نگذاریم و به آن باور داشته باشیم.

در پایان این مراسم از کارکنان زن دانشکده و دبستان دخترانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *