سرهنگ جابر عسکری “فرمانده سپاه ناحیه آمل” درمورد حضور مردم ولایی شهرستان آمل در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ۹۹ در پیامی صادر کرد متن پیام بدین شرح است .

 بسم الله الرحمن الرحیم

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و خصوصا شهدای این شهرستان به ویژه سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی از  شما مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان آمل که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای با توجه به شرایط کرونایی با حضور بیش از هزار خودرو در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۹ حماسه ای دیگر آفریدید.

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که با تمامی مشکلات اقتصادی در دفاع از اسلام و انقلاب و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد ها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

لذا بدینوسیله از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف شهرستان آمل در شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن امسال که موجب سرفرازی ایران اسلامی گردید تقدیر و تسکر نموده و از درگاه خدای منان صحت و سلامتی برای همگان را مسئلت می نمائیم.

برادر شما
ارادتمند جابر عسکری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *