به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز : در سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابو مهدی المهندس و دیگر همرزمانش و گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده و به همت کمیته موکب شهدای مدافع حرم شهرستان آمل مراسمی با سخنرانی سردار صالح مسئول حفاظت تیم بیت رهبری ، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و دیگر اعضاء این کمیته در مسجد طفلان مسلم (ع) برگزار شد.

سردار صالح در بخشی از سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت مظلومانه سردار سلیمانی گفت : آدم با بصیرت نقش مهمی در دفاع و پایداری از نظام دارد که شهید بزرگوار سردار سلیمانی از جمله انسان با ایمان و با بصیرتی بوده است که نهایتا” جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

مسئول حفاظت تیم بیت رهبری در بخش دیگری از سخنان خود افزود : مردم اگر بصیرت داشته باشند رهبری بزرگوار ما هرگز تنها نمی ماند و این نکته را نیز بگویم که بهترین هدیه برای حاج قاسم شهادت بود و حاج قاسم فرمانده جبهه مقاومت شد.

سردار صالح در پایان سخنانش تصریح کرد : گرفتن انتقام این است که خواب را از چشم دشمنان بگیریم و یقینا” هم خواهیم گرفت و هیچگاه قبل از مقام معظم رهبری پیش داوری و تحلیل نکنیم و تحریف اگر اتفاق بیفتد حقایق ها و واقعیت ها گفته نمی شود و پنهان می ماند.

همچنین ، در پایان این مراسم از چند خانواده معزز شهید مدافع حرم با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

گزارش و عکس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *