معاون اداری مالی وزارت علوم اعلام کرد: از مبلغ 150 میلیارد تومانی که رئیس جمهور به دانشگاه ها اختصاص داده بود 12 میلیارد تومان به دانشگاه علم و صنعت اختصاص یافت.

 

مهر، علی اکبر متکان امروز در مراسم تقدیر از مقام والای معلم که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: بودجه دانشگاه علم و صنعت در سال گذشته 46 میلیارد تومان بود که امسال با 36 درصد رشد به 63 میلیارد تومان افزایش یافت که این مبلغ با احتساب بودجه واحد بهشهر اختصاص یافته است.

 

این مقام مسئول وزارت علوم به بودجه دانشگاه‌های صنعتی امیر کبیر، صنعتی شریف و شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: در سال 91 به دانشگاه صنعتی امیرکبیر 62 میلیارد تومان، به دانشگاه صنعتی شریف 61 میلیارد تومان و به دانشگاه شهید بهشتی 64 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافت.

 

وی افزود: با اینکه دانشگاه علم و صنعت نسبت به برخی از دانشگاههای تهرانی از جمعیت دانشجویی کمتری برخوردار است ولی بودجه مناسبی به این دانشگاه اختصاص یافت.

One thought on “متکان :سهم دانشگاه علم و صنعت از بودجه 150میلیاردتومانی رئیس جمهور”
  1. مر حبا به این همشهری غزیز که خوب درخشید امید انکه چون گذشته حصار حصین معلم و دانشجو باشد و برای اعتلای ایران زمین کوشا امین یا ربالعلمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *