فانی

دکتر مجید فانی سرپرست دانشگاه آزاد نور شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: فعال‌سازی مرکز رشد واحدهای فناور و رسیدن به شرکت‌های دانش‌بنیان و حرکت به سمت دانشگاه‌ تمدن‌ساز از اهداف این دانشگاه است.

 مجید فانی در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با اشاره به اهداف و برنامه‌های اجرایی در واحد نور اظهار کرد: در بخش آموزش جذب حداکثری دانشجو و توسعه رشته‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: در حوزه پژوهشی هم مبنای کار براساس شعار سال جهش تولید و تمهیدات رهبری مبنی‌بر اینکه دانشگاه‌ها باید از طریق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان نقش‌آفرینی کنند، است. فعال‌سازی مرکز رشد دانشگاه و رسیدن به شرکت‌های دانش‌بنیان هدف ماست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور ادامه داد: واحد نور دو طرح کارآفرین و فناورانه، تولید لامپ‌های LED و فوق کم‌مصرف توسط گروه برق الکترونیک و تولید محصولات پروبیوتیک توسط گروه صنایع غذایی را دارد که باید بتوانیم این دو طرح را به هسته فناور تبدیل و برای ثبت شرکت‌های دانش‌بنیان به پارک علم و فناوری معرفی کنیم.

قطب صنعتی‌بودن آمل فرصتی مناسب برای دانشگاه آزاد و دانشجویان

فانی با بیان اینکه شهرستان نور در کنار شهرستان آمل قرار گرفته است و آمل قطب صنعت و تجارت استان است، بیان کرد: حدفاصل بین شهرستان نور و آمل شرکت‌های صنعتی بزرگ از جمله کاله، فولاد ذوب آمل و شهرک های صنعتی قرار دارند و این فرصت مناسبی برای عقد قرارداد و طرح‌های تجاری و تفاهم‌نامه با شرکت‌ها برای اعطای تسهیلات ویژه در راستای جذب کارکنان شرکت‌ها برای پذیرش دانشجو است.

وی با بیان اینکه در بعد فرهنگی در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبری خواسته‌ای از دانشگاه‌ها داشتند، عنوان کرد: تحول در علوم انسانی و تعلیم و تربیت کادر و نیروی در تراز انقلاب برای نظام جمهوری اسلامی، افق دید رهبری رسیدن به تمدن نوین اسلامی بود. هدف دانشگاه‌ها حرکت به سمت دانشگاه‌های تمدن‌ساز باشد که در برنامه‌های فرهنگی ما هم وجود دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور توضیح داد: برای ایجاد انگیزه و نشاط فرهنگی، مبنا و ظرفیت‌سازی و نیازسنجی علایق متناسب با دانشجویان، استادان، کارکنان و الزامات موجود، نقشه راه ابلاغی توسط مقام معظم رهبری را در اسناد بالادستی قرار دادیم.

محمدعلی ورزی مديرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران هم با تبريک به سرپرست واحد نور و با بيان اينکه مسئوليت بار سنگينی است که بر دوش ماست، اظهار کرد: اميدوارم بتوانيد در اين مقام و مسئوليت موفق باشيد؛ واحد نور دارای ظرفیتی خوب بوده و استادان، کارکنان و دانشجويان توانمندی دارد و مسئوليت خطيری که برعهده شما هست، بايد با تعامل خوب و مفيد با بسيج اساتيد، بسيج کارکنان، بسيج دانشجويی و حراست واحد داشته باشيد تا بتوانيد نقش‌آفرينی کنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *