خطیب جمعه لاریجان آمل: مشکلات سوخت در بخش لاریجان همچنان ادامه دارد فصل سرما در راه است

نماز عبادی و سیاسی جمعه بخش لاریجان آمل ( 11 / 07 / 99 ) به امامت موقت حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن اسلامی امام جمعه این بخش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز :

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد الله رب العالمین روز جمعه است و متعلق به آقایمان و مولایمان حضرت امام زمان (عج) . اول خودم و بعد شما نماز گزاران عزیز برادر و خواهر را سفارش می کنم به رعایت تقوی الهی و بهترین عمل در پیشگاه خداوند پرهیزگاری است و رعایت تقوی الهی. از خدای سبحان همیشه و در همه حال آرزو بکنیم که عاقبت بخیر بشویم بدا به حا آنانی که عاقبت بخیری نداشته باشند .کسانی که در حادثه کربلا و در روز عاشورا آن جنایت بزرگ را انجام داده اند اینها همان کسانی هستند که عاقبت بخیری را از خود گرفتند و به تباهی و بدبختی دنیا و آخرت دچار شده اند. اربعین حسینی را داریم و گرچه پیاده روی به سوی کربلای امام حسین ع را امسال نداریم اما به همه شما عاشقان به حضرت امام حسین ع سارش می کنم که خواندن زیارت اربعین ( زیارت بعیده ) را حتما” بخوانید که از جمله برنامه های دینی شما مؤمنین خوانده زیارت اربعین و سلام دادن به آقایمان حضرت امام حسین ع باشد که یقینا” و یقینا” سلام دادن از راه دور را حضرت امام حسین ع بی جواب نمی گذارد و به سلام زائرین خود پاسخ می دهد خدایا زیارت کربلای امام حسین ع را نصیب همه آرزومندان بفرما آمین یا رب العالمین

پایان خطبه اول

خطبه دوم :

بسم الله الرحمن الرحیم . الحمد الله رب العالمین و الصلوه و والسلام و علی محمدا” و آله الطاهرین .

مناسبت های مهمی را در پیش داریم که مهمترین آن ایام رحلت جانگداز حضرت رسول اعظم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی ع و حضرت امامرضا ع است این ایام حزن و اندوه را به همه شما نمازگزاران تسلیت و تعزیت عرض می کنیم. در ادامه خطبه دوم باید این نکته را عرض بکنم که بعضی از مسئولین فرهنگی و ادارات بخش لاریجان کمتر در نماز جمعه حضور پیدا می کنند حتما” مشکلاتی هست که نمی توانند شرکت بکنند اما نباید این توفیق را از دست داده و انتظار داریم که مدیران و شوراهای سالامی و دهیاران و فعالان قرآنی و فرهنگی بخش لاریجان در نماز عبادی و سیاسی جمعه شرکت بکنند و از فیوضات معنوی بهره مند بشوند انشا الله.

از نکات مهمی را که باید به استحضار شما نماز گزاران برسانم این است که اولا” باید از جناب آقای صانعی رییس محترم دادگاه بخش لاریجان تشکر بکنیم که در جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در این بخش با قاطعیت ایستاده است و از هر گونه ساخت و ساز غیر قانونی جلوگیری می کند و ما ضمن قدردانی از رییس محترم دادگاه بخش لاریجان خواستار استمرار اینگونه حرکات قضایی و قانونی در بخش لاریجان می باشیم .

مشکلات سوخت در بخش لاریجان همچنان ادامه دارد فصل سرما در راه است و مناطق کوهستانی بخش لاریجان با مشکل عدیده سوخت مواجه هستند از متولیان امر می خواهیم که به وضعیت سوخت این منطقه رسیدگی عاجل بکنند . کرونا همچنان در سطح شهرستان وجود دارد به اخطارهای بهداشتی توجه جدی بکنیم از تجمعات غیر ضرور پرهیز بکنیم و نکات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی را رعایت بکنیم تا خدایی نکرده سلامت خود و خانواده هایمان را به خطر نندازیم.

خدایا عاقبت همه ما را ختم به خیر بفرما . خدایا ظهور آقایمان را نزدیک بفرما. رهبر معظم انقلاب را در صحت و سلامت حفظ بفرما . شهدای ما را با شهدای کربلای امام حسین ع محشور بفرما.

والسلام علیکم و رحمت الله و بر کاته

گزارش : حسن جوان

مهر ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *