.
?پیکر فرد غرق شده در #رودخانه #هراز پس از ۲ روز جستجو پیدا شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از پیدا شدن پیکر فرد غریق

 

در رودخانه هراز پس از دو روز جستجوی تیم‌های امداد و نجات خبر داد.
?به گزارش #هرازنیوز نیک زاد با اعلام این خبر گفت: پیکر این فرد( ا . پ ) پس از دو روز عملیات جستجو و نجات و تلاش های #نجاتگران در رودخانه هراز پیدا و تحویل سازمان آرامستان شد.
?رئیس جمعیت #هلال_احمر شهرستان آمل با اشاره به چگونگی اجرای عملیات نجات، افزود: در ساعت ۱۸ روز گذشته طی اعلام گزارش در خصوص وقوع حادثه غرق شدن مرد ۵۰ ساله، اهل آمل در رودخانه هراز در منطقه گزنک، بلافاصله سه تیم جستجو ونجات از پایگاه های #پلور، #رینه و #گزنک خود را به محل حادثه رسانده و عملیات جستجو ونجات را آغاز کردند. که این عملیات تا نیمه شب ادامه داشت.
?نیک زاد در همین زمینه ادامه داد: این عملیات از نخستین ساعات صبح امروز با حضور سه تیم جستجو و نجات از سر گرفته شد که با همراهی خانواده فرد غرق شده در مناطق #شاهاندشت، پل #وانا، #شکل_شاه و….. ادامه داده شد.
نیک زاد گفت: پس از ساعتها جستجوی تیم های امدادی پیکر فرد غرق شده در دهانه ورودی یکی از مزارع #پرورش_ماهی #محور_هراز پیدا شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در پایان عنوان کرد: پیکر فرد #غرق شده توسط نجاتگران این جمعیت از آب خارج و پس از طی مراحل قانونی تحویل سازمان آرامستان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *