برق سرمایه ملی است / رسانه ها بهترین یاور ما هستند

به گرارش پایگاه خبری هرازنیوز ؛ مهندس رضا فیاض رییس اداره برق غرب آمل به همراه روابط عمومی این اداره به مناسبت روز خبرنگار در دفتر هرازنیوز حاضر شد و از تلاش های خبرنگاران این پایگاه خبری تجلیل کرد .

این مسوول با بیان اینکه همه باید برای حفظ سرمایه ملی تلاش کنیم تصریح کرد : نیروی برق سرمایه ملی است و نباید به هدر رود.

وی همچنین با تجلیل از نقش رسانه ها در ارتقا کار سازمان ها بیان کرد : ما از رسانه ها تشکر می کنیم که مشکلات مردم را به ما منعکس می کنند و شما رسانه ها بهترین یاور ما هستید .

روزبه نصیری آمل مدیر مسوول هرازنیوز ، رییس اداره برق و روابط عمومی اداره برق غرب آمل را بهترین الگو برای رسانه ای بودن و مردمی بودن یک مسوول دانست و از پاسخگویی 24 ساعته این اداره تشکر کرد .

وی با انتقاد از عملکرد اداره برق شرق آمل بیان کرد : البته روند بهتری در چند ماه اخیر شاهد هستیم و عدم پاسخ گویی اداره برق شرق برای شما نوشته میشد چون مردم خیلی در جریان تقسیم بندی این اداره در آمل نیستند .

نصیری اطلاع رسانی خاموشی ها را از جمله اقدامات مثبت اداره برق برای ایجاد فرصت برنامه ریزی برای مردم دانست و گفت : شاید مردم ما نداند که شما به خاطر تحریم در برخی موارد دستتان بسته است ولی با همه کمبودها نمی گذارید این مشکلات را مردم احساس کنند و این جاید تقدیر دارد .

نعمت قربانی رییس خانه مطبوعات امل با بیان اینکه مهندس فیاض جزو روسای کاربلد و کم ادعای ادارات آمل است تصریح کرد : پیگیری کار مردم و پاسخگو بودن رییس و بسته نبودن درب اتاق رییس این اداره باید برای سایر مسوولان الگو باشد .

در پایان این مراسم از سوی اداره برق آمل خبرنگاران حاضر درجلسه مورد تشویق قرار گرفتند/ 

برق سرمایه ملی است / رسانه ها بهترین یاور ما هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *