?منظور از خاموشی بی برنامه و با برنامه چیست؟

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ، به اطلاع همشهريان عزيز مي رساند که بطور کلي خاموشي هاي برق به دو دسته بي برنامه و بابرنامه تقسيم بندي مي شوند. خاموشي هاي بي برنامه در اثر عوامل مختلفي از جمله عوامل جوي مثل #باد ، #برف و #باران و يا برخورد خودرو با پايه هاي برق و يا اشياء خارجي با #سيم هاي برق بوجود مي آيد و بطور کلي غير قابل پيش بيني هستند و با تلاش همکاران اتفاقات در اسرع وقت مرتفع مي گردند.


خاموشي هاي با برنامه به منظور انجام طرح هاي مختلف برقرساني و يا بهبود واصلاح شبکه هاي موجود با هدف کاهش خاموشي هاي بي برنامه انجام مي شوند.

به منظور احترام به #حقوق_شهروندان و جلوگيري از بروز ضرر و زيان به مشترکين برق، برنامه اين خاموشي ها بصورت اطلاعیه از طریق کانالهای فضای مجازی و نیز سایت شرکت
#توزیع_برق #مازندران به مشترکین اعلام میگردد.
⭕️ برای پيگيری خاموش بودن روشنايي معابر و یا روشن ماندن چراغ خيابانها در طول رو چه بايد کرد؟
با سامانه ۱۲۱ تماس گرفته و آدرس پايه چراغ روشنايي و مشکل را گزارش فرماييد، اگر تا ۳ روز بعد از تماس مشکل مرتفع نگرديد مجدداً پيگيری فرموده و به تماس قبل نيز اشاره کنيد.⭕️ انواع خاموشی های با برنامه در شرکت توزيع کدام است؟
خاموشيهای با برنامه جهت تجهيز و نوسازی شبکه که منجر به کاهش خاموشيهای بی برنامه می گردد.


خاموشيهای با برنامه جهت تعميرات فوق توزيع.
خاموشيهای با برنامه جهت #مانور شبکه که معمولاً بيش از نيم ساعت نمی باشد و برای برقدار نمودن منطقه از طریق خطوط ديگر اقدام می شود.
⭕️ اگر به دليل تغييرات شديد #ولتاژ برق، وسايل برقی سوخت چکار بايد کرد؟
بايستی بلافاصله ساير وسايل را از پريز کشيده و با مرکز ۱۲۱ تماس بگيريد تا نام شما ثبت گردد. سپس برای دریافت خسارت و اعزام کارشناس به شرکت توزيع برق مراجعه کنيد.⭕️ در صورت داشتن نوسان و یا کاهش ولتاژ چکار بايد کرد؟
در صورت داشتن نوسان و یا کاهش ولتاژ در خانه بلافاصله وسايل برقی خودرا از پريز کشيده و با مرکز ۱۲۱ تماس بگيريد.

⭕️ در صورت داشتن #خاموشی با مدت بيش از ۵ دقيقه چکار می توان کرد؟
با سامانه ۱۲۱ تماس بگيريد و علت را جويا شويد.

⭕️ سامانه 121 #فوریت‌های امور توزیع نیروی #برق آمل غرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *