درخواست بسیج جامعه پزشکی از مردم آمل

ازشهروندان عزیز آمل عاجزانه درخواست می شودحوزه بهداشت و درمان و مدافعین سلامت رابا رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاری رسانند .

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز، عباس اقوامی آملی درپی بالا رفتن آمار مراجعین وبستری بیماران مشکوک به کرونا، گفت: تلاش همه کارکنان حوزه بهداشت و درمان برای حفظ سلامتی مردم تداعی‌گر صحنه‌های دوران دفاع مقدس است اما باید مردم اصول بهداشتی را رعایت وازحضور در اجتماعات پرهیز کنند تا مدافعین عزیز سلامت در حوزه بهداشت ودرمان را خسته نکنند.
❇️مدیر بسیج جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل با بیان اینکه نجات جان شهروندان از جایگاه بالایی برخوردار است، افزود: درواقع درمان و شفای همه دردها خالق هستی می باشد و پزشکان و پرستاران هم مجری فضل خداوند کریم در درمان شهروندان هستند اما دراین شرایط حساس وظیفه همه می باشد با بسیج عمومی در امر آگاه سازی واهمیت زدن ماسک که امر به معروف است همه شهروندان اهتمام ویژه داشته باشند.

?وی تأکید کرد: مردم شهرستان آمل همان‌گونه که درگذشته مسائل بهداشتی را به درستی رعایت کرده‌اند، اکنون نیز با رعایت پروتکل بهداشتی و بستن ماسک برای حفظ سلامت خود وخانواده، یاریگر مدافعین ومجاهدان سلامت حوزه بهداشت و درمان باشند و یقین بدانند این ویروس منحوس با کسی شوخی ندارد.

?اقوامی اظهار کرد: این قشر از جامعه بااحساس مسئولیت و با تمام توان و برای رضای خدا در چند ماه گذشته برای سلامتی مردم پای کار آمدند و جمعی از این عزیزان خود و خانواده عزیزشان نیز مبتلا شدند و تحت درمان قرار گرفته و تعدادی نیز به فیض شهادت نائل آمدند.

?اقوامی درادامه افزود، ویروس منحوس کرونا ، ارزش وجودی سفیران و مجاهدان سلامت را بیش از گذشته عیان نموده است و تمام اقشار مردم و مقام معظم رهبری قدردان ایثار و تلاش مدافعان سلامت هستند.

?مدیر بسیج جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل تاکید نمود:
رفتارهای مردم در سطح شهر نشان از کم‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی است و همین مساله سبب افزایش تعداد مبتلایان در روزهای گذشته شده‌است
امروز بهترین قدردانی از حوزه بهداشت ودرمان استفاده از ماسک و عدم برگزاری اجتماعات میباشد هر شهروند وهر مسئول می‌تواند برای قدردانی از تلاش و ایثارگری‌های مدافعین سلامت در حوزه بهداشت و درمان، با رعایت موارد گفته شده سهم خود را در این زمینه و مبارزه با شیوع کرونا به شکل مطلوب ادا کند.
مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
? اقوامی با تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه ، خاطرنشان کرد:
فضای عمومی ادارات و کارمندان و اماکن عمومی نیز در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطلوب نیست در روزهای گذشته روند ابتلا به کرونا در آمل افزایشی بوده است هرچند این افزایش شیوع هنوز به میزان شهر های در وضعیت قرمزنرسیده‌است کرونا در آمل ریشه‌ کن نشده و همچنان افرادی را مبتلا می‌کند، چرخه انتقال کرونا در آمل ادامه دارد و به‌رغم خوش‌بینی عده‌ای نسبت به کاهش روند ابتلا با گرم‌تر شدن هوا اما چرخه بیماری کاهش پیدا نکرده است لذاضمن تشکر از اصحاب رسانه وخبر نگاران دلسوز انتظار بسیج جامعه پزشکی وسلامت شهرستان آمل این است که اصحاب رسانه نه‌تنها در تولید خبر بلکه در عرصه تولید محتواهای چندرسانه‌ای وآموزشی وآگاهی بخشیدن شهروندان نیز ورود کرده و ما را یاری دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *