دکتر رضا حاجی پور در بازدید سر زده از پروژه گازرسانی بخش لاریجان درمنطقه پلور گفت : پروژه گاز رسانی به این منطقه باید با سرعت و کیفیت مناسب اجرا شود .

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز، حاجی پور در این بازدید همچنین جهت هرچه سریعتر اجرا شدن گاز رسانی به مناطق روستایی بخش لاریجان هماهنگی لازم را با مسئولان گاز کشور و پیمانکار مربوطه با مدیر کل راهداری استان مازندران درجهت رفع بعضی از مشکلات بعمل آورد.

در همین زمینه در گفتگو جداگانه ای با خبرنگار ما در باره اهمیت این پروژه گفت : خط “16 از ايستگاه CGS امامزاده هاشم واقع در استان مازندران آغاز شده و در مجاورت یکی از پر تردد ترین محور های شریانی کشور (جاده هراز )حرکت کرده و با عبور از 18 مورد تقاطع و موانع به روستای پلور مي‌رسد.

نماینده منتخب مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت : اين خط از کیلومتر 6 گردنه امام زاده هاشم عبور کرده و در مسیر با چندین تقاطع و دو رودخانه برخورد می نماید سپس در محل تقاطع معروف به آبشار از دو جاده و رودخانه هراز با عرض 40 متررسیده که از این رودخانه عبور می نماید و در مجاورت تونل (گالری) خارج از حریم جاده و با احداث بستر ژئوگریدی بطول 1300 متر مجددا” به حاشیه آسفالت بر می گردد.

وی ادامه داد : پس از عبور از منطقه مسکونی (پمپ بنزین و روستوران های موجود) مجددا بطول 700 متر خارج از حریم آسفالت با احداث بستر ژئوگریدی به احداث مسیر انتقال گاز ادامه داده و دوباره به حریم آسفالت و به منطقه پلور می رسد.

حاجی پور پایان تصریح کرد : پیگیری و تاکید ما این هست که ان شالله  اهداف اين پروژه گازرساني به طور کامل انجام شود و  دو شهر بخش لاریجان و توابع و به ویژه کلیه روستاهای لاریجان  از نعمت گاز بهرمند شوند.

 

رضا حاجی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *