‍ ? پیام فرمانده سپاه ناحیه آمل در فاز دوم اقدامات قرارگاه پدافند زیستی

? سرهنگ جابر عسکری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل که فرماندهی قرارگاه پدافند زیستی سپاه این شهرستان را برعهده دارند در فاز دوم اقدامات این قرارگاه در راستای تشدید اقدامات پیشگیرانه و کنترلی ویروس کرونا، پیامی صادر کردند که به این شرح می باشد:

? بسم الله الرحمن الرحیم
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آمل از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا در شهرستان فعالیتهای خود را در راستای پشتیبانی از بیمارستان ها و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آغاز نموده که با نقش آفرینی معاونت اطلاعات، بسیج اصناف و بسیج جامعه پزشکی بخشی ازاقدامات و مکشوفات در فضای مجازی منتشر گردید و در فاز دوم اقدامات از روز دوشنبه فعالیتهای خود را در قالب قرارگاه پدافند زیستی در چهار ستاد تشدید می نماید:
الف) سفیران سلامت ب) مدافعان سلامت ج) ستاد پشتیبانی سلامت د) ناظران سلامت
در راستای تشدید اقدامات پیشگیرانه و کنترلی فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه شهرستان آمل فرمان 8 ماده ای صادر کردند:
1- بسیج سازندگی با مسئولیت رئیس مجمع خیرین سپاه ناحیه آمل نسبت به ضدعفونی روستاها و تهیه محلول ضد عفونی سطوح اقدام نماید.
2- مسئول بهداشت و درمان سپاه شهرستان نسبت به فعال سازی و پذیرش بیماران از 7 صبح تا ساعت 24 اقدام نماید.
3- بسیج جامعه زنان با کمک بسیج دانشجویی نسبت به شناسایی خیاطان خواهر جهادی و انقلابی بابت دوخت ماسک بهداشتی اقدام نماید.
4- بسیج اصناف با کمک بسیجیان خود با همراهی کارشناس بهداشت و اداره صمت نسبت به رصد قیمت و شناسایی متخلفین و بازدید از انبارها اقدام نماید.
5- معاونت اطلاعات نسبت به تشدید رصد اطلاعاتی خود جهت شناسایی انبارهای احتکار و متخلفین حوزه سلامت در فضای مجازی و حقیقی با هماهنگی مقام قضایی اقدام نماید.
6- معاونت بهداشت و درمان سپاه ضمن شناسایی و سازماندهی پرستاران، بهیاران و بهورزان بسیجی با هماهنگی معاونت تربیت بدنی سپاه نسبت به آماده سازی یکی از سالن های ورزشی جهت پشتیبانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای مواقع اضطرای اقدام نماید.
7- معاونت فرهنگی اجتماعی با همکاری معاونت بهداشت و درمان سپاه شهرستان و سایر دستگاههای ذیربط نسبت به تولید محتوای آموزشی با رویکرد پیشگیرانه و فضا سازی عمومی با بهره گیری از تلویزیون شهری و بیلبوردها و… اقدام نماید.
8- معاونت عملیات ضمن آماده باش گردان های بیت المقدس نسبت به همکاری با همه معاونتهای خدمات رسان سپاه شهرستان و دستگاههای ذیربط شهرستان اقدام نماید.

One thought on “سپاه آمل با همه توان برابر کرونا/ دستور فرمانده سپاه برای تشدید اقدامات پیشگیرانه و کنترلی به نیروهای تحت امر / رصد اطلاعاتی سپاه برای برخورد با متخلفین حوزه سلامت در فضای مجازی و حقیقی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *