“بسمه تعالی شأنه و له الحمد ”
مدیر شایسته و جهادی ایران اسلامی
جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
سلام وعلیکم
۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ با خلق حماسه حضور و مشارکت آگاهانه مردم تهران به یک روز ماندگاری دیگر در تاریخ این دیار تبدیل گردید و‌ برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات کشور عزیزمان ورق خورد.
از الطاف بیکران حضرت احدیت جهت توفیق و سربلندی حضرت عالی در عرصه رقابت انتخاباتی و خدمتگزاری در جایگاه حساس و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی ،سپاسگزارم و به درگاهش سر تعظیم فرود میآوریم.
پیروزی قاطع و معنادار حضرت عالی حاصل اتحاد و وفاق همگانی، اعتماد گروهها، اصناف و اقوام مختلف و مدیون همت و حمیت صادقانه همراهان،مشاوران و اعضای ستادهای انتخاباتی و پیام این انتخاب درخشان و سرنوشت ساز، اعتماد دوباره به سمبل مدیریت و تفکر جهادی و اتحاد برای توسعه و پیشرفت میهن اسلامی بوده است. رجاءواثق دارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله، منویات رهبری معظم انقلاب، تجارب ارزنده دکتر ارجمند در دهه های مختلف انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی و انقلابی، شاهد تحقق توسعه و تعالی کشور عزیز، وظهور و بروز مجلس شورای اسلامی قوی،کارآمد در تراز گام انقلاب و تحقق واقعی و موثر صلاحیت های تقنینی و نظارتی خانه ملت خواهیم بود.
ضمن تبریک صمیمانه و سپاس و امتنان از اعضای ستاد انتخاباتی شما به ویژه اساتید وارسته ومدیران ارشد آقایان دکتر پورموسوی و دکتر کاکویی ودکتر نوروزی که مساعدت ها و حمایت های فکری و عملی آنها شامل حال اینجانب نیز در ایام حضور در رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی بوده است، از درگاه حضرت دوست، سلامتی و توفیق روز افزون حضرتعالی، منتخبان مردم در خانه ملت و همه مدیران دلسوز و مردمی را مسئلت می نمایم.
دکتررستم حسن نژاد

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان آمل

2 thoughts on “پیام دکتر رستم حسن نژاد برای دکتر قالیباف منتخب اول شهر تهران”
  1. کجاش بیروزیش معنا دار بود.با این مطالب کلاس سایت رو کم نکنین

  2. 22 درصد حماسه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *