ائتلاف حامیان انقلاب اسلامی در آمل / عکس

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز ائتلاف حامیان انقلاب اسلامی در آمل  با سخنرانی سردار علیجان میرشکار و دکتر علی اکبر متکان در جوار بقعه ناصر الحق برگزار شد .

 

دو سخنران این همایش پس از توضیح در خصوص نحوه شکل گیری این ائتلاف در طول کار تشکیلاتی یکساله در آمل تصریح کردند:  هر آنچه از داخل نظر سنجی این جمع خارج شود تصمیم نهایی ائتلاف خواهد بود .

میرشکار با بیان اینکه مجلس آتی باید انقلابی و در خط ولایت باشد تصریح کرد : برخی در داخل به دنبال جایگزینی پروژه ملت دولت به جای امام و امت در داخل هستند .

وی با بیان اینکه برخی سطح نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در حد بخشداری پایین آورده اند تصریح کرد : نماینده ای که می گوید من چند میلیارد پول از وزیر گرفته ام مازاد بر مصوبات باید گفت پس آن وزیر فاسد است که پول سرگردان و بودجه غیر مصوب  را به نماینده میدهد.

معاون سابق وزیر علوم نیز در این نشست بروحدت نیرو های انقلابی تاکید کرد و گفت :آمل از نظر آمایشی شهر نمونه است اما چرا با این همه مواهب مشکلات زیادی گریبان گیر این شهر است جای سوال دارد.

وی با بیان اینکه برخی معقتقدند آمل شهری است که دولت در آن مستقر نیست تصریح کرد : با وجود این همه نیروی ارزشی شهر خوب مدیریت نمی شود و مشکلات فراوان داریم.

متکان هدف از این جلسه را ایجاد همبستگی بین همه نیروهای دلسوز نظام دانست و گفت : آماده ایم تا در خدمت همه نیرو های انقلابی و  مردم عزیز آمل باشیم .

وی با تشریح چگونگی فرآیند انتخاب نامزد ائتلاف گفت : از دل همین جمع از بین همه کسانیکه ثبت نام کرده اند و چارچوب های لازم را دارند فردی که بیشترین رای را بیاورد انتخاب خواهد شد .

 

2 thoughts on “ائتلاف حامیان انقلاب اسلامی در آمل / عکس”
  1. خسته نباشید
    همه بازنشستگان عزیزسپاه
    فرهیختگان
    بورسیه

  2. سلام
    آنهایی که به حق نیستند اتحاد بیشتری دارند ولی متاسفانه آقایون ولایی و متدین برای یک بار نشده متحد شوند .همه دستگاه ها و ارگان ها را واگذار کردین. بخودتان بیان!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *