مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه نباید به قضایا، آمار و ارقام دهیم، گفت:‌ اعتیاد تا مرز بچه‌های 12 ساله هم پیش می‌رود و نمی‌توان از کنار این مسائل به سادگی عبور کرد.

خبرگزاری فارس: اعتیاد به سن 12 سالگی پیش می‌رود / دشمن بی‌کار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی شامگاه شنبه در نوزدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری مازندران اظهار داشت: شک نکنیم که معضل اخلاقی و تهاجم، مسئله‌ای جدی است و اگر با برنامه پیش نرویم، از غافله عقب می‌مانیم.

وی با بیان اینکه تمام امور تبلیغی در حوزه جوانان باید همسو باشد، ادامه داد: ‌باید وضع موجود را نگاه کنیم و به سمت وضعیت مطلوب برویم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نمی‌توان از کنار این قضایا به سادگی گذشت، بیان کرد: نمی‌توان فقط جلسه برگزار کرد و ندانیم که موقعیت ما در کجاست.

این مسئول با بیان اینکه توجه کردن به گرایش‌ها، یکی از روش‌هاست، خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر، نتوانسته نتیجه مطلوب داشته باشد به این دلیل است که به روش‌ها به خوبی نپرداخته‌ایم.

وی گفت:‌ بسیاری از روستاها در طول سال، یک مرتبه هم روحانی نمی‌بینند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نباید به قضایا، آمار و ارقام دهیم، بیان کرد: ‌اعتیاد تا مرز بچه‌های 12 ساله هم پیش می‌رود و نمی‌توان از کنار این مسائل به سادگی عبور کرد.

وی با بیان اینکه جلسات باید هدفمند و مطلوب باشند، تصریح کرد:‌ دشمن بی‌کار نیست، هر لحظه به فکر چپاولگری و چالش است و از فرصت‌ها استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *