صبح امروز همایش بزرگ پیاده‌روی دو هزار نفری روستایی در بخش امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار شد.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بیان داشت: این همایش به مناسبت هفته سلامت از ساعت 9 صبح امروز با حضور مردم شش روستا برگزار شده است.

یحیی عسگری‌پور افزود: اهالی روستاهای مرزونکلا، میخران، چندرمحله، تیسکابن، هلومسر و نوگردن مسیر 2.5 کیلومتری را طی کردند و با عبور از بین باغات و مزارع در امامزاده محمد(ص) گردهم آمدند.

وی ابراز داشت: این همایش با عنوان سلامت جسم و روح با هدف حفظ سلامت جسمی و ورزش در سنین سالمندی برگزار شد.

این مسئول در مورد مسن‌ترین و کم‌ سن‌ترین فرد این همایش بیان داشت: از کودکان 5 ساله تا پیرمردان 75 ساله در این همایش شرکت داشتند.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) آمل با اعلام اینکه در حاشیه این همایش ماموران بهداشت در کمپ سلامتی اندازه‌گیری فشار خون، قند خون، تطابق قد و وزن را انجام می‌دادند، یادآور شد: در پایان این همایش بین افراد شرکت‌کننده قرعه‌کشی انجام شده و مبلغ 10 میلیون ریال از جوایز ورزشی بین افراد منتخب توزیع شد.

عسگری‌پور با بیان اینکه ورزش همگانی در شهرستان آمل جایگاه خوبی را در بین مردم از آن خود کرده است، اذعان داشت: هفته‌ای را در این شهرستان سراغ نداریم که مردم آمل در بخش روستایی و شهری به پیاده‌روی همگانی مشغول نباشند.

وی همچنین از دیگر همایش پیاده‌روی روستایی این شهرستان در بخش دابودشت خبر داد و گفت: در این همایش مردم روستای داوودکلا دشت‌سر نیز به مناسبت هفته سلامت برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *