جلسه ستاد اجرايي  فرمان خط مشي امام ( ره‌) در فرمانداري آمل برگزار شد.

به گزارش هراز نيوز ، با حضور مهندس قدرت الله نائيج نژاد معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه و ديگر اعضاء ، جلسه ستاد اجرايي خط مشي امام ( ره‌) روز يكشنبه 10 شهريور 98 در فرمانداري آمل برگزار شد.

مهندس نائيج نژاد در سخناني با تسليت و تعزيت فرا ذرسيدن ماه محرم گفت : شكل گيري انقلاب اسلامي از سال 1342 با محوريت حضرت امام خميني و وحدت و همدلي مردم انقلاب صورت گرفته است و در زمان رژيم سفاك پهلوي كه كمتر كسي مي توانست در باره حكومت اظهار نظر بكند اين حضرت امام بود كه در مقابل شاه معلون ايستاده گي كرده و البته با همراهي مردم و حقيقتا” مردم هم امام خودشان را تنها نگذاشتند و تا آخر ايستادند.

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه آمل در بخش ديگيري از سخنان خود افزود : هم مرجعيت ديني و هم اعتقادات ديني مردم امام را مصصمم تر كرده است تا با رژيم پهلوي مبارزه بكند كه سر انجام هم با حمايت مردم و رهبري مدبرانه آن امام بزرگوار رژيم سرنگون شد و حكومت اسلامي در كشورمان بنيان نهاده شد.

مهندس نائيج نژاد در بخش ديگري از سخنان خود ياد آور شدند : جلسه امروز با دو محور تشويق و پيگيري در اعزام  آحاد مردم به مرقد حضرت امام (ره) و بيعت مجدد با آرمانهاي حضرت امام خميني (ره ) است  و انتظار داريم تا دستگاه هاي اجرايي و اداري شهرستان‌امل و خصوصا” نهاد هاي فرهنگي در برگزاري اردوهاي زيارتي به مشهد مقدس و مرقد حضرت امام ( ر ) اهتمام بيشتري داشته باشند و دستگاه هاي اداري شهرستان با همفكري و انسجام خوب و برنامه ريزي شده همديگر را در انجام اين حركت فرهنگي را ياري كنند.

 

همچنين ، مقر شده است تا دبيري ستاد اجرايي خط مشي حضرت امام (ره) را با هماهنگي هايي كه انجام ميوشد بنياد شهيد و امور ايثار گران و يا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي آمل بر عهده بگيرند و در همين راستا اتاق فكري هم براي توسعه و تقويت و پشتيباني اين دبيرخانه تشكيل بشود.

 

همچنين ، ديگر اعضاء اين جلسه به بيان نقطه نظرات خود در باره چگونگي اجراي بهتر اردوهاي زيارتي به مرقد مطهر حضرت امام (ره) بيان داشتند.

گزارش و عكس : حسن جوان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *