دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در محمودآباد

کشف 55 میلیاردی کالای قاچاق در “مازندران

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی استان از کشف 55 میلیارد و 201 میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید به عنوان مسئله ای محوری در توسعه ملی، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از اولویت های ماموریتی انتظامی استان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح ماموران در فروردین ماه سال جاری، پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی عاملان تهیه و توزیع انواع کالاهای خارجی قاچاق در سطح استان شدند.

سردار میرفیضی، تصریح کرد: در این راستا 15 هزار و 860 نخ سیگار خارجی، 10 هزارو 555 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 11 هزار و 779 عدد قرص و داروی غیرمجاز،10 هزار و 720 کیلو کود شمیایی و 12 هزارو 800 لیتر انواع سموم کشاورزی قاچاق از قاچاقچیان کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: کشف 163 تن چوب آلات جنگلی،1200 کیسه ذغال، 5کیلو ماهی خاویاری و 413 کیلو ماهی خاویاری و استخوانی از دیگر کالاهای قاچاق کشف شده در استان طی این مدت بوده است .

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: ارزش کل کالاهای قاچاق کشف شده در طول یک ماهه گذشته براساس نظر کارشناسان بالغ بر 55 میلیارد و 201 میلیون ریال برآورد شده است.

میرفیضی در ادامه با اشاره به اینکه قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیدده گرفتن حق نسل فردا است، اذعان داشت: هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی است.

سردار میرفیضی پدیده قاچاق را ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه ریزی های ملی برای رشد و بالندگی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها ، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی مازندران با مردم در سامانه 197

گروه استان ها– مازندران– دفتر نظارت همگانی بازرسی انتظامی استان در اطلاعیه ای از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرماندهان و مسئولان انتظامی استان با مردم روز دوشنبه 9 اردیبهشت ماه در شهرستان “ساری” خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، در این اطلاعیه آمده است به اطلاع مردم شريف و ولايتمدار استان مازندران مي رساند، جلسه ارتباط مستقيم مسئولان انتظامي استان با شهروندان از ساعت 10 صبح تا ساعت 12 روز دوشنبه 9 اردیبهشت ماه به آدرس “ساري- کيلومتر 5 جاده دريا- قبل از دانشگاه آزاد- روستاي فيروزکنده سفلي- مسجدصاحب الزمان(عج) ” برگزار مي شود.

براساس این گزارش، این جلسه با حضور سردار فرمانده انتظامی استان مازندران به همراه معاونان ستادي و اجرايي اعم از بازرسي، نيروي انساني، وظيفه عمومي، راهور، پاوا، آگاهي و فرماندهی انتظامی شهرستان ساری برگزار مي شود.

در این اطلاعیه از كليه هم استاني هاي عزيز دعوت شد تا به صورت حضوری و یا با شماره تلفن 197 با ارائه نقطه نظرات، انتقاد، شکايت، پیشنهاد، تقدیر و تشکر، پلیس را در تامين نظم و امنيت بهتر و آسايش بيشتر جامعه ياري کند.

دستگيري 2 سارق ساختمان های نیمه کاره در كلاردشت

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری 2 سارق منزل و ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ “قاسم عزیزی کرانی” در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان های نیمه کاره در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت،افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان با انجام گشت های هدفمند در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند .

وی با اشاره به این که متهمان تاکنون به 7 فقره سرقت منزل و ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کردند، اظهار داشت: این دو سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت در پايان با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

دستگیری2 سارق حرفه ای با 16 فقره سرقت در بابل

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 2 سارق حرفه ای با 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ”سید محسن جعفری” در تشریح این خبر، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع، باغات کشاورزی و احشام در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری ماموران و پاسگاه انتظامی بابلکنار با تشکیل تیم های اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد:پس از هماهنگی های قضائی، در عمیلیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 16 فقره سرقت احشام، باغات، مزارع کشاورزی و اماکن خصوصی در این شهرستات اعتراف کردند.

وی از کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این 2 سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی بابل در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

دستگیری سارق منزل با 10 فقره سرقت در”بهشهر

گروه استان ها- مازندران- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری سارق منزل با 10 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ “حسن عنایتی گنجی ” درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند .

وی، همچنین اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت منزل در این شهرستان و شهرستان همجوار اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

جانشین فرماندهی انتظامی بهشهر در خاتمه با اشاره به اينکه برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری الزامی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشكوك خودروها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پاياني شب، موضوع را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

کشف 3 دستگاه موتور سیکلت قاچاق در ساری

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف 3 دستگاه موتور قاچاق به ارزش 260 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ “ناصر علی صفر پور” درباره این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی در محور قائمشهر به ساری به 3 دستگاه موتور سیکلت در حال تردد در این محور مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی موتورسیکلت های مورد نظر را متوقف و راکبان آن را دستگیر کردند .

سرهنک صفرپور با اشاره به این که موتورسیکلت های متوقف شده فاقد هرگونه مجوز گمرکی و تردد بوده اند، گفت: موتورسیکلت های متوقف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل شد .

وی ارزش ریالی موتورسیکلت های قاچاق کشف شده را در مجموع بالغ بر 260 میلیارد ریال عنوان کرد و در خاتمه، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرف شدند.

دستگیری سارقان مسلح تحت تعقیب در رامسر

گروه استنان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری 4 سارق مسلح که پس از سرقت منزلی در یکی از استان های غرب کشور، در این شهرستان مخفی شده بودند، خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ”علی قیصری” در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقتی مسلحانه از منزلی در یکی از استان های غربی کشور توسط 4 سارق مسلح و مخفی شدن متهمان در استان های شمالی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی متهمان شدند .

سرهنگ قیصری، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی ، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را که در یکی از ویلاهای خصوصی این شهرستان سکونت کرده بودند، دستگیر کردند .

وی از توقیف یک دستگاه خودروی متعلق به متهمان در این عملیات خبر داد و گفت: در بازدی های به عمل آمده از مخفیگاه این افراد 600 گرم طلاجات نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در خاتمه از برخورد مقتدرانه پلیس با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان بابلسر

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 25 فقره سرقت ودستگیری 47 سارق وعامل افیونی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ “عبداله رضوانی” در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی ، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 47 نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند .

سرهنگ رضوانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان،بیش از 17کیلوگرم انواع مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند .

وی از توقیف 64 دستگاه خودرو و 39 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت : کشف 25 فقره سرقت شامل سرقت خودرو ،موتورسیکلت، اماکن ومعابر ،داخل خودرو وسرقت منزل از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

سرهنگ رضوانی افزود در این طرح تعداد 56 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که به 32 واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب و داده شد و 13 واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت قوانین صنفی و حقوقی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در محمودآباد

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان “محمودآباد” از دستگیری سه اراذل واوباش تحت تعقیب با توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ “مجید باقری جامخانه” با اعلام این خبر، گفت: در ساعت 15 و 30 دقیقه روز گذشته ماموران انتظامی گشت یگان امداد با همکاری ماموران انتظامی کلانتری مرکزی و عوامل پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مهار و کشف خودروهای سرقتی به یکدستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ نقره ای رنگ با شیشه های دودی مظنون، شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با صدور دستور ایست در اقدامی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، مقادیری سلاح سرد به همراه ابزار وآلات جرم و شرارت کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، اظهار داشت : در این خصوص 3 سرنشین خودرو که برابر بررسی ها از متهمان به اراذل و اویاش که به اتهام درگیری و چاقوکشی تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضائی یکی از شهرستان های همجوار بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ باقری ، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، از کشف 3 تن چوب آلات جنگلي قاچاق از یک دستگاه خودروی نیسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري هرازنیوز ، سرهنگ “محمدصادق شاه نظری” با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران انتظامی بخش نشتای این فرماندهی حین گشت زنی در یکی از محور های روستایی به یک دستگاه نیسان وانت حامل حمل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند .

وی، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر 3 تن چوب جنگلی به ارزش 120 میلیون ریال که متهم آن را به صورت غير قانوني از جنگ های اطراف این شهرستان برداشت کرده بود، کشف شد.

سرهنگ شاه نظری، خاطر نشان کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *