نماینده مردم آمل : از برنامه های دانشگاه سما آمل حمایت می کنم
سرپرست دانشکده سما آیت الله آملی با نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد
دیدار نوروزی سرپرست دانشکده سما با نماینده مردم آمل

دراین دیدار که به مناسبت عید نوروز برگزار شد سرپرست دانشکده سما با تبریک سال نو گزارشی از دستاورد های سما و برنامه های سال ۹۸ ارایه داد، دکتر عزت الله یوسفیان ملا نیز با تبریک سال نو برنامه های سما را امید بخش دانست و تصریح کرد : در آینده شاهد پیشرفت بیشتر مجموعه سما آمل خواهیم بود .

روزبه نصیری با بیان اینکه در سال جاری راه اندازی مرکز آموزش ترمی زبان را از طریق دوره های آموزشی کوتاه مدت در دانشکده سما داریم گفت :  در سال ۹۸ پیگیر افتتاح حداقل یک مدرسه دخترانه در آمل هستیم .

رییس اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی دانشکده پزشکی را از آرزوی های مردم آمل دانست و گفت : با تلاشهای شما و دکتر باقر لاریجانی و دکتر فاضل لاریجانی اقدامات خوبی دراین زمینه انجام شدکه قطعا پیگیری شما ان شالله نتیجه بخش خواهد بود و دانشکده پزشکی با همت شما به آمل خواهد آمد .

نصیری با بیان اینکه رویکرد رییس هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر منظر توکلی ریاست سما کشور توجه ویژه و کیفی به مقوله فرهنگی است تصریح کرد : مجموعه فرهنگی و دانشگاهی سما آمل نیز به تاسی از سیاست دانشگاه در سطح کشور و دکتر منصوریان و دکتر بابایی در استان مازندران و دکتر لاریجانی اهمیت دوچندانی برای موضوعات فرهنگی را مترتب است و توسعه مدارس سما  با رویکرد تربیت دانش آموز در تراز ایران اسلامی را که هم صاحب مهارت برای ایجاد اشتغال است و هم به رشد معنوی توجه دارد را در دستور کار دارد.

دکتر یوسفیان با تاکید بر اینکه دکتر طهرانچی و دکتر ولایتی نگاه مثبتی برای توسعه و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی دارند تصریح کرد :در آمل  از برنامه های فرهنگی و توسعه سما حمایت می کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *