به گزارش پايگاه خبري هراز نيوز ، با حضور قدرت الله نائيج نژاد معاون سياسي اجتماعي فرمانداري ويژه ، دكتر پهلوان رييس اداره ورزش و جوانان ، امير نيا و سيفيان روسای اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامي و بنياد شهيد و امور ايثارگران ، جمعي از كارشناسان دستگاهاي اجرايي و اداري  و نماينده امور جوانان ، نهمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان در فرمانداري ويژه اين شهرستان برگزار شد.

قدرت الله نائيج نژاد در ابتداي اين جلسه با تبريك فرا رسيدن ميلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و تشكر و قدرداني از اعضاء ستاد امور جوانان در راستاي همكاري تنگاتنگ با اداره ورزش و جوانان در حوزه مسئوليت و وظايف محوله گفت : همه دستگاه هاي اجرايي شهرستان موظف هستند تا 10 اسفند ماه جاري گزارش عملكرد خود در حوزه جوانان را مكتوبا به دبيرخانه اداره ورزش و جوانان و فرمانداري تحويل نمايند تا در جهت ارسال جمعبندي گزار ش كار پايان سال به استانداري و اداره كل ورزش و جوانان خلاء وجود نداشته باشد. ضمن اينكه تا قبل از پايان سال برنامه هاي مدون و مشخصي توسط اداره ورزش و جوانان نوشته شود تا بتوانيم بر اساس آن هم تامين اعتبار بكنيم و هم در اجراي برنامه ها  سر فصل مشخصي در طول سال داشته باشيم.

معاون سياسي اجتماعي فرمانداري ويژه آمل در ادامه افزود : با توجه به اينكه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مكاني را به نام خانه جوان در اختيار اداره ورزش شهرستان قرار داده است  بازديدي را به اتفاق آقاي دكتر  پهلوان از اين مكان خواهيم داشت  تا با رايزني هاي لازم در تجهيزات اوليه آن اقدامات اساسي را انجام بدهيم تا انشاالله قبل از پايان سال 97 شاهد افتتاح خانه جوان در شهرستان آمل باشيم.

وي در پايان سخنانش تصريح كرد :‌ در صورت امكان اتاق فكردر اداره ورزش و جوانان و يا در خانه جوان تشكيل بشود تا از توانمندي هاي فكري و … ديگر جوانان شهرستان توانيم خدمات شايسته و قابل توجهي را در بخش جوانان و در موضوعات مختلف به اين عزيزان ارايه بكنيم.

در ادامه جلسه ، دكتر پهلوان با تبريك فرا رسيدن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت :   جلسات تخصصي با كار گروهاي ورزشي حتما تشكيل مي شود تا در جلسات آينده مسئولين كارگروها بتوانند گزارشات و اقدامات انجام شده در حوزه جوانان را ارايه دهند و از طرفي هم  روز پنجشنبه 2 اسفند 97 شاهد حضور وزير ورزش و جوانان در شهرستان آمل هستيم و انشااالله سالن ورزشي منطقه پايين بازار آمل و با حپور مسئولين شهرستاني و استاني افتتاح خواهد شد.

رييس اداره ورزش و جوانان در پايان سخنانش تصريح كرد : به پيشنهاد اداره بنياد شهيد و امور ايثار گران همايشي با حضور جوانان اين شهرستان در هفته بزرگداشت شهدا در سالن احتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي شود و همه اعضاء ستاد ساماندهي امور جواانان در اعزام جوانان مرتبط با ادارات خود در روز همايش هماهنگي لازم را به عمل بياورند.

همچنين ، امير نيا رييس اداره فرهنگ و ارشا اسلامي آمل نيز در سخنان كوتاهي نيز بر ضرورت توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني ، فرهنگ ورزش پهلواني و فرهنگ ايثار در بين جوانانبا مشاركت اداره ورزش و جوانان و دبيرخانه خانه جوان  تاكيد كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *